Tullsau Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg og noen kompiser skulle kose oss med litt Ragdoll og LBP en kveld .. alt gikk greit og det var virkelig gøy. Så skulle vi se en film, vi hadde skaffet oss Taken, så vi gledet oss til å bli underholdt. Men da jeg satt disken i PS3 maskinen så begynte den å dure høylytt og riste. . . Akkurat som den var redd for filmen?! Jeg tenkte at nå er det noe galt med disket-stasjonene eller noe . . Men da jeg satte i Mamma Mia så funket den helt greit igjen, så prøvde jeg Green Mile og det funket greit. . . Så prøvde jeg Taken igjen, da duret den . . Hva har skjedd? Hvorfor vil PS3'en min kjøre alle filmer og spill men ikke Taken? Jeg har en 60 GB med nyeste programvare. . . Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Jeg er noe usikker på hva som er årsaken, men jeg kan fortelle deg at det mest sansynelig ikke er PS3'en din. Jeg opplevde samme problem på min splitter nye DVD-spiller, noe som får meg til å tro at disken kanskje er ujevn eller noe. Din gjetning er like god som min egentlig. Som i ditt tilfelle, var det også bare Taken-DVD'en som laget disse ulydene, alle andre DVD'er fungerer knirkefritt. Endret 12. juni 2009 av Såpestykke Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Trolig bare ubalanse i DVDen. Aner ikke om det kan være skadelig for spilleren. Har opplevd plater som vibrerer uten store problemene. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, mulig det kan være årsaken . . Men den Taken funker å spille av på pcen min:( Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er tilfellet hos meg også, Tullsau. Tror ikke vi kommer til å komme til bunns i denne saken igrunnen. Men du trenger nok ikke være redd for PS3'en din ihvertfall Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fikk den samme høye lyden som deg når jeg spilte av Taken på dvd, er sikkert noe som ikke stemmer med dvden (ujevnheter på platen). Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vi kjøpte nettopp et nytt TV-bord og opplevde at PS3'n begynte å dure veldig da vi spilte blu-ray, dvd'er, spill, og filer fra harddisk. Har aldri vært borti det tidligere, men tydeligvis er det litt for lite luft rundt maskinen nå i forhold til før, slik at 'tunge oppgaver' får vifta til å skrus på lettere (for å kjøle ned harddisk, prosessor, hdmi-port, jeg vet ikke hva). Prøv å trekke maskinen helt ut i et åpent rom og så spille av filmen. Kanskje du har litt flaks. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Takk for hjelpen:) Det virker nok som at Taken dvd'en ikke liker særlig PS3. Glad for at det var dvden og ikke PS3'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå