Gå til innhold

PS3 + Taken(DVD) = Veldig høy during?!


Tullsau

Anbefalte innlegg

Jeg og noen kompiser skulle kose oss med litt Ragdoll og LBP en kveld .. alt gikk greit og det var virkelig gøy. Så skulle vi se en film, vi hadde skaffet oss Taken, så vi gledet oss til å bli underholdt.

 

Men da jeg satt disken i PS3 maskinen så begynte den å dure høylytt og riste. . . Akkurat som den var redd for filmen?! Jeg tenkte at nå er det noe galt med disket-stasjonene eller noe . . Men da jeg satte i Mamma Mia så funket den helt greit igjen, så prøvde jeg Green Mile og det funket greit. . .

Så prøvde jeg Taken igjen, da duret den . . Hva har skjedd? Hvorfor vil PS3'en min kjøre alle filmer og spill men ikke Taken?

 

Jeg har en 60 GB med nyeste programvare. . .

 

Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er noe usikker på hva som er årsaken, men jeg kan fortelle deg at det mest sansynelig ikke er PS3'en din. Jeg opplevde samme problem på min splitter nye DVD-spiller, noe som får meg til å tro at disken kanskje er ujevn eller noe. Din gjetning er like god som min egentlig. Som i ditt tilfelle, var det også bare Taken-DVD'en som laget disse ulydene, alle andre DVD'er fungerer knirkefritt.

Endret av Såpestykke
Lenke til kommentar

Vi kjøpte nettopp et nytt TV-bord og opplevde at PS3'n begynte å dure veldig da vi spilte blu-ray, dvd'er, spill, og filer fra harddisk. Har aldri vært borti det tidligere, men tydeligvis er det litt for lite luft rundt maskinen nå i forhold til før, slik at 'tunge oppgaver' får vifta til å skrus på lettere (for å kjøle ned harddisk, prosessor, hdmi-port, jeg vet ikke hva). Prøv å trekke maskinen helt ut i et åpent rom og så spille av filmen. Kanskje du har litt flaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...