TST Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Criterion Games skal revolusjonere bilspillserien. Les hele saken Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Mhm, de sier jo hvert år at de skal revolusjonere serien og at de ikke skal akuffe denne gangen, men ender altid med at spillet bare blir enda dårligere enn forgjengeren. Har dessverre bare gått nedover med serien siden Need For Speed Porsche 2000. Ser ut som om de beveger seg i en mer positiv retning nå, men tror det ikke før jeg får se det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Med Criterion bak rattet kan det ikke bli verre, det er nå ihvertfall sikkert. Burnout Paradise imponerte stort når det kom ut (og gjør det fortsatt via DLC), så hvis NFS serien kan bli dyttet et hakk eller to i riktig retning er det jaggu på tide. Underground 2 var det siste NFS spillet jeg oppriktig likte, men Hot Pursuit 2 var det siste jeg elsket. Med helt andre utviklere bak rattet (pun intended) er det lov å håpe på saftige forbedringer! Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hadde vært flott med den gamle NFS feelingen Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, om de bare gidder å høre på de gamle fansene av NFS så har de mulighetene til å skape noe fantastisk. Og for all del ignorer alle omfgstfu fast&furiousstyle! De har fått mer enn nok med de siste dosene av NFS, og hvem vet, kan være at noen av de også setter pris på en runde med skikkelig NFS. Jeg ser for meg en miks av NSF1 med landeveiskjøringa, Porsche med sin utrolige magi og en dæsj Hot Pursuit blandet inn i det hele. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Vikke ha ny og revolusjonerende. Vil ha Hot Pursuit 3 ffs. Ferrari, Porsche og Lamborghini, ikke skabbete Golfer, Focuser og Volvo 240-er. Og alt skal foregå langt utenfor en mørk, nitrist by. Endret 11. juni 2009 av DurinVIII Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Vikke ha ny og revolusjonerende. Vil ha Hot Pursuit 3 ffs. Ferrari, Porsche og Lamborghini, ikke skabbete Golfer, Focuser og Volvo 240-er. Og alt skal foregå langt utenfor en mørk, nitrist by. Veldig enig! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Pussig at denne nyheten kom nå, da jeg for første gang siden jeg kjøpte Burnout Paradise har spilt det skikkelig. Har hatt det liggende siden dagen det kom ut på Playstation Store, og i natt spilte jeg kontinuerlig - og koste meg stort med et spill for første gang på lenge. Prøvde Need for Speed: Undercover hos en kompis for noen uker siden, og det var ikke noe særlig i forhold til de Need for Speed spillene jeg har likt gjennom tiden. Mine favoritter i NfS-serien er helt klart Need for Speed II, Need for Speed: Hot Pursuit, Need for Speed: Porsche Unleashed og Need for Speed: Underground. Alle de andre synes jeg har vært såpass under pari at jeg ikke engang har vurdert å gå til innkjøp av dem. Som flere andre her sier, krysser også jeg fingrene for at det blir Hot Pursuit denne gangen - og da helst i et landeveisområde. Ser for meg et landskap hvor man kan kjøre i snødekte fjell med krappe svinger og mye stigning, relativt flate områder med endeløse åkre og... ja, bare en masse variasjon uten at det skal være midt i byen - som dessverre har blitt alt for typisk de siste årene. Jeg krysser i alle fall fingrene, og gleder meg til neste update om denne saken! Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vikke ha ny og revolusjonerende. Vil ha Hot Pursuit 3 ffs. Ferrari, Porsche og Lamborghini, ikke skabbete Golfer, Focuser og Volvo 240-er. Og alt skal foregå langt utenfor en mørk, nitrist by. Så enig. Det ligger jo egentlig i merkenavnet; Need for speed. Det heter jo ikke Need for glorete detaljer, vinger til forhjulstrekka biler som har ingenting for seg og undermontert flombelysning. Need for speed skal jo være et spill som dekker "the need for speed", og ikke alt annet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Syntes det er flott at Nfs får criterion som utviklere, men jeg er litt usikker på hvordan forskjellen mellom burnout og nfs serien vil bli på en måte. Kan jo hende at det blir mye likt n¨å som samme utvikler står bak to serier. Lenke til kommentar
Engelen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kan vel bli bra, har ikke hatt så mye til overs for NFS serien de siste årene. Gi meg litt åpne landeveier og ikke kjedelige lukkede baner, eller by baner for den saks skyld, og biler som ser normale ut, ikke bling bling så kanskje jeg vurderer det. Det overdøvende testosteron jaget i bilspill er noe som jeg er mer en lei av. Er ikke for ingenting at det "bilspillet" jeg koser meg mest med er Mafia I med ratt og pedaler, Mafia II med god fysikk ser ut til å gi meg mer glede enn andre bilspill på trappene. God realistisk fysikk, normale biler og åpen by, landeveier er det jeg vil ha....tror neppe jeg er alene. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Gi meg denne - Og åpne landeveier fra start til slutt, ikke en "åpen" landevei i et kart med veisperringer på hver eneste avkjørsel. Gi meg fjell, daler, ørken, fjorder, sletter med normale bilveier, alt fra trange veier hvor det knapt er plass til to biler og åttefelts motorveier. Gi meg normale sports og muskelbiler, Ferrari, Porsche, Lamborghini, Aston Martin, Ford, Chevrolet, Dodge og alle de andre fra alle tidsaldre. Kan jeg få oppgradere og modifisere alt teknisk, flott! Jeg trenger ikke neon og vinyl, 100 forskjellige felger og spoilere. Kan jeg i tillegg få leke politi og dundre etter råkjørere for fulle sirener og blålys, ennå bedre. Jeg står like gjerne bak et veiskilt og lurer med politibilen min, som jeg dundrer forbi politiet i 200. Realistiske biljakter? mmm..jatakk.. Apropo, trenger heller ikke autonos og en bil som kan holde 400 flatt, mens den fortsatt ligger som limt på veien. Nå? Der har dere oppskriften min, og jeg gir den bort gratis, bare dere tar dere sammen og gir oss ordentlig Need for Speed. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 NFS3:HP, ja. Fremdeles gøy gitt! Ferrari, Lambo, Merce....El Niño....SKIKKELIGE blier som er ment for råkjøring! The Fast and The Furious-greiene kan stikke av og ta seg en bolle. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Min ide: Need for Speed Underground 3. Mulighet for ''Free Roam'' og politijakter. Styling. Råe løp. Bra landskap, skiftende vær og skiftende årstider. Med bilmerker som Mercedes, Nissan, Ferrari, Bugatti, Ford osv. Kommer ikke på noe mer akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå