TST Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 De maktsyke kan nå prøve seg som ond fyrste. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Dette er et spill som skal kjøpes, gleder meg til anmeldelsen. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Håper det blir litt "mørkere" enn det første spillet. Men humoren er meget bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har Overlord i hylla mi, men jeg gikk lei litt over halvveis i spillet. Det var rett og slett ikke noe særlig spennende synes jeg. Dere som har fullført det: Er det noe vits for meg å plukke det å putte det tilbake inn i maskinen? Mangler virkelig motivasjon til å fortsette. Men jeg får teste ut demoen - det koster tross alt ikke penger. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har Overlord i hylla mi, men jeg gikk lei litt over halvveis i spillet. Det var rett og slett ikke noe særlig spennende synes jeg. Dere som har fullført det: Er det noe vits for meg å plukke det å putte det tilbake inn i maskinen? Mangler virkelig motivasjon til å fortsette. Du svarer på ditt eget spørsmål, gikk du lei av O1 så er nokk ikke O2 noe for din smak Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) siden hvor man laster ned demoen til pc, er utrolig treig! fins det andre sider jeg kan skaffe denne demoen? svar på mitt eget spørsmål: http://www.gamershell.com/news_78074.html gikk en del fortere, men lite stabil.. Endret 11. juni 2009 av MadRos Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) siden hvor man laster ned demoen til pc, er utrolig treig! fins det andre sider jeg kan skaffe denne demoen? svar på mitt eget spørsmål: http://www.gamershell.com/news_78074.html gikk en del fortere, men lite stabil.. Merket også det, latterlig. For å ikke å nevne at at hvis du velger fileplanet så får du ikke lastet den ned av det hele tatt om ikke du registrerer deg eller er medlem fra før av, rett og slett for dårlig, slikt burde de gi beskjed om på forhånd! Eller bare inc linker til plasser som ikke krever slikt. Ikke bare det men den fra gamershell var faktisk mindre i størrelse også, lurer på hvorfor... Endret 11. juni 2009 av Edge Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen som har prøvd demoen? Er man ond ond eller ond som i 1'eren? For der var man, til tross for å kunne velge 2 stier, aldri særlig ond. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Var litt kort demo, men humoren kjenner jeg raskt igjen fra forgjengeren. Om det er like morsomt har jeg ingen problemer med å blåse noen hundrelapper for å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dette var enda bedre enn jeg kunnet håpe på, det blir helt genialt! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 I all hovedsak det samme som eneren (etter demoen å dømme), så liker man ikke den så er det bare å styre unna. Men for de av oss som likte eneren, så er det bare å glede seg Da er det bare å vente på at full versjonen skal slippes, så morra kan starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå