Gå til innhold

Demo: Overlord II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Overlord i hylla mi, men jeg gikk lei litt over halvveis i spillet. Det var rett og slett ikke noe særlig spennende synes jeg. Dere som har fullført det: Er det noe vits for meg å plukke det å putte det tilbake inn i maskinen? Mangler virkelig motivasjon til å fortsette.

Men jeg får teste ut demoen - det koster tross alt ikke penger.

Lenke til kommentar
Jeg har Overlord i hylla mi, men jeg gikk lei litt over halvveis i spillet. Det var rett og slett ikke noe særlig spennende synes jeg. Dere som har fullført det: Er det noe vits for meg å plukke det å putte det tilbake inn i maskinen? Mangler virkelig motivasjon til å fortsette.

Du svarer på ditt eget spørsmål, gikk du lei av O1 så er nokk ikke O2 noe for din smak

Lenke til kommentar
siden hvor man laster ned demoen til pc, er utrolig treig! fins det andre sider jeg kan skaffe denne demoen?

svar på mitt eget spørsmål: http://www.gamershell.com/news_78074.html

gikk en del fortere, men lite stabil..

Merket også det, latterlig.

For å ikke å nevne at at hvis du velger fileplanet så får du ikke lastet den ned av det hele tatt om ikke du registrerer deg eller er medlem fra før av, rett og slett for dårlig, slikt burde de gi beskjed om på forhånd! Eller bare inc linker til plasser som ikke krever slikt.

Ikke bare det men den fra gamershell var faktisk mindre i størrelse også, lurer på hvorfor...

Endret av Edge
Lenke til kommentar

I all hovedsak det samme som eneren (etter demoen å dømme), så liker man ikke den så er det bare å styre unna. Men for de av oss som likte eneren, så er det bare å glede seg :D

Da er det bare å vente på at full versjonen skal slippes, så morra kan starte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...