S-r-ex Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Blir ganske kjedelig i mine tilfeller. Fikk en PSOne (den lille) til en eller annen jul sammen med Flukten fra Hønsegården og Harry Potter og DVS. PS2 Silver fikk jeg endelig til Jul, må ha vært 2003 med The Hobbit og siden Ratchet & Clank 2, Final Fantasy X, og en hel del trippel-A'ere som Shadow of the Colossus og Okami, og andre R&C-tittler og noen til. PS3 var den første konsollen jeg kjøpte for egne penger. 23 mars 2007 var jeg nede på Electroworld i Sandvika og kjøpte den for blodprisen 6500kr, jeg allerede hadde forhåndsbestilt, og spillene Motorstorm og Resistance til 649 stykket. Selvfølgelig har jeg aldri handlet der igjen, nye spill går fremdeles for 649, men av merkelige grunner kun på PS3. Mistenker dem for 360-bias en lang vei. Senere spillkjøp har enten vært Platekompaniet på andre siden av veggen eller Elkjøp. Eller Gamestop i Sandefjord. PC'n til 16.500kr kan man vel ikke regne som "konsoll", men den neste konsollen jeg skal få meg er den snasne Pandora'en, håndholdt liten Linux-greie som emulerer alt opp til PS1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå