mcgroven Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Finn frem kortstokk og yatzyblokk. Les mer Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tja, eller evt spille et off-line spill Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Eller ta en tur ut i sola? Det er sommer folkens 1 dag uten boxen klarer vi Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Blir spennende å se hvordan last.fm, facebook og twitter fungerer fra kjeksboksen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Veldig glad at det er på en tirsdag, spiller ikke så mye på tirsdager :-/ Nei, skal nok overleve dette Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hmm.. får vel bli den ene dagen jeg går ut i sommer. Får håpe det blir godt vær. ^_^ Lenke til kommentar
Gromlin Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Agurknytt! Ut i åkern med dere Gamer, dette var knapt verdig en notis på Twitter-feeden deres. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Agurknytt! Ut i åkern med dere Gamer, dette var knapt verdig en notis på Twitter-feeden deres. Hvorfor det? Tok nok neppe så veldig lang tid å produsere denne artikkelen, og har en fin nytteverdi. Agurknytt er det iallefall ikke. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Håper det ikke tar all verdens tid. Blir spennende å se hvordan det nye tilleggene fungerer Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tar vel 24 timer, så du får neppe spilt før onsdagen. Når det gjelder tilleggene blir ikke de lansert før i høst, så ikke hold pusten. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Man får ikke se noen nye funsksjoner nå, nei. Så de som trodde det må tro om igjen. Major Nelson har svar til dere. Let me reiterate: When the service returns, you will not have any new functions or features. This is for scheduled maintenance only. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Håper dem gir oss en dag ekstra Xbox Live i det minste.. <_< Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Finn frem PS3`enLes mer Fixed Jeg bare måtte Men som sagt, trur de fleste overlever 1 dag uten å spille Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Agurknytt! Ut i åkern med dere Gamer, dette var knapt verdig en notis på Twitter-feeden deres. Dummeste jeg har hørt. Hver eneste gang Xbox Live går igjennom en nedetid pga vedlikehold strømmer det folk inn til forumet som lurer på hvor i alle dager multiplayeren deres ble av, akkurat som om den skulle vandret avgårde av seg selv. Flott at Gamer gjør folk oppmerksomme på dette, det er jo tross alt noe mange av oss har ønsket at de skal gjøre. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Takk Lakus, vi kan vel alle huske på de amerikanske gamerne som anmeldte microsoft jul 2007/2008 fordi LIVE var nede i et par døgn.. husker ikke om de vant rettsaken eller ikke, men mest sannsynlig var det epic fail ettersom at Xbox-teamet hadde sendt ut en melding til alle sammen om at det var en planlagt nedetid. Så takk Gamer at dere opplyser oss, selv om jeg selv har fått greie på det via en Xbox LIVE melding. EDIT: det skal jo selvsagt være saksøkte, ikke anmeldte Endret 11. juni 2009 av Shoberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nedtid for Xbox Live Skal nok være "Nedetid for Xbox Live". Nedtid kan indikere noe negativt som nedgang. Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Typisk! Får Xboxen tilbake fra RROD-reperasjon i kveld eller morgen, og så tar dem ned Xbox Live. Frackings typisk...! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Agurknytt! Ut i åkern med dere Gamer, dette var knapt verdig en notis på Twitter-feeden deres. Dummeste jeg har hørt. Hver eneste gang Xbox Live går igjennom en nedetid pga vedlikehold strømmer det folk inn til forumet som lurer på hvor i alle dager multiplayeren deres ble av, akkurat som om den skulle vandret avgårde av seg selv. Flott at Gamer gjør folk oppmerksomme på dette, det er jo tross alt noe mange av oss har ønsket at de skal gjøre. Jeg tør NESTEN vedde en formue på at det kommer spørsmål på forumet alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå