Gå til innhold

Doctor Who universet


The Doctors Companions  

4 stemmer

  1. 1. Hvilken av Doctorens reisesfølger er din favoritt?

    • Rose Tyler (Billie Piper)
      11
    • Martha Jones (Freema Agyeman)
      2
    • Donna Noble (Catherine Tate)
      2
    • Jack Harkness (John Barrowman)
      0
    • Sarah Jane Smith (Elisabeth Sladen)
      1
    • Mickey Smith (Noel Clarke)
      0
    • Lady Christina de Souza (Michelle Ryan)
      0
    • Adam Mitchell (Bruno Langley)
      0
    • Astrid Peth (Kylie Minogue)
      1
    • Jackson Lake (David Morrissey)
      0
    • Rosita (Velile Tshabalala)
      0
    • K9
      0
    • Jeg vil bare stemme
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Sarah Jane Adventures er en helt grei serie, og er absolutt verdt å få med seg. Serien starter ikke som det helt store, men som tar seg veldig opp etter hvert. og sesong 2 var forsåvidt kjempe bra. Man merker desverre til tider at den er ment for de litt yngre. ( TW= voksne, DW= alle, SJA = litt yngre mennesker) Men det gjør egentlig ingenting, siden den har DW sjarmen. Ville selv sett Sja først, særlig siden David Tennant kommer til å gjøre en gjesteopptreden i hele to episoder nå i den kommende sesongen (blir som to ekstra Doctor Who episoder), og den har en del cross-over aktige handlinger, samt referanser. Hvis du skal starte med den gamle serien derimot, må jeg anbefale å begynne med Tom Baker eraen, eller en annen litt "nyere" Doctor( sesong 12 +) ettersom de første er litt "tunge" å få med seg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Syntes Torchwood var like kjedelig som aa stirre paa et tre. Gikk ut til halveis i 3. episode. Faar vel spare det til serietorken.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Torchwood begynner kjedelig ja, det kan jeg være enig i... Men utvikler seg! Det gjør den. Sesong 2 er dobbelt så bra som den første sesongen, og Children of Earth er mye bedre enn det igjen. Det er faktisk noe av det beste jeg noen gang har sett på "TV"... Så bare kom deg i gang igjen, du vil ikke angre!

 

For deg/dere som vurderer å ta en titt på den gamle serien, så er The Ark in Space virkelig til å anbefale. Den er skrevet av Robert Holmes som var datidens Steven Moffat. Tiltross for dårlige spesialeffekter er denne mye bedre enn mange episoder fra den nye serien. Anbefales på det sterkeste!

Endret av The Master
Lenke til kommentar

Enig i at den er bra, men synest slutten ødelegger litt. Man sitter der halvkvalt i tårer, men så...Hvis du forstår hva jeg mener. Og hvis ikke du har fått det med deg, så må jeg bare si det igjen. Hun som spiller Jenny ( Georgia Moffett) er den ekte datteren til Peter Davison som spilte den femte doktoren. :)

Lenke til kommentar

Ja, var jo snakk om at hun skulle få sin egen serien. Men det ble ikke mer enn det, bare snakk... Men nå som Moffat tar over er det lite sansynlig at hun kommer tilbake. Siden han har planer om å bygge opp sitt eget sett med karakterer. (sa det i et intervju hvis ikke jeg husker feil). Samme gjelder egentlig for resten av gjengen også. Både Rose, Martha, Donna, Jack osv... Så det ser ut til at jul/nyttårspesialen blir vårt siste møte. Men sjansen for at hun/de dukker opp i Torchwood er der alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...