Gå til innhold

Doctor Who universet

The Doctors Companions  

4 stemmer

1. 1. Hvilken av Doctorens reisesfølger er din favoritt?

• Rose Tyler (Billie Piper)
      11
    • Martha Jones (Freema Agyeman)
      2
    • Donna Noble (Catherine Tate)
      2
    • Jack Harkness (John Barrowman)
      0
    • Sarah Jane Smith (Elisabeth Sladen)
      1
    • Mickey Smith (Noel Clarke)
      0
    • Lady Christina de Souza (Michelle Ryan)
      0
    • Adam Mitchell (Bruno Langley)
      0
    • Astrid Peth (Kylie Minogue)
      1
    • Jackson Lake (David Morrissey)
      0
    • Rosita (Velile Tshabalala)
      0
    • K9
      0
    • Jeg vil bare stemme
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så gøy. Gleder meg veldig den nye eraen. Synes det er rart hvor fort tiden har gått, det er hele seks måneder siden vi fikk det første glimtet, og de har allerede begynt å filme. Til høsten/vinteren får vi de tre siste spesialene, og utpa nyåret begynner det hele. Tiden går egentlig veldig fort, selv om det ikke alltid virker slik. Når det kommer til anntreket vet jeg ikke helt hva jeg synes enda (det er vel en av de tingene som trenger tid for å synke inn.) Synes i hvert fall det er stilig at de har gitt han en stil som får han til å virke som en gammel sjel i en ung kropp, akkurat som han er.

Flere bilder:

Skjul
Lenke til kommentar

Ja, de nedpusser jo alt nå, tardisen utvendig, tardisen innvendig.... Til og med åpningsfrekvensen skal gå tilbake til slik den var på 60/70/80-tallet. Nemlig med hodet til doctoren i sekvensen. eks:

Skjul

Edit: Children of Eart er sinnsykt bra, og etter min mening må den være ti ganger bedre enn selve serien. Har akkurat sett ferdig del 4, og sitter faktisk med øynene fulle av tårer. :cry:

Edit 2:

Skjul
Etter å ha sett siste del har jeg mistet all den respekten jeg en gang hadde for Jack Harkness. Hvordan kunne han gjøre noe sånt mot et barn? og sitt eget barnebarn til og med. Ja jeg forstår at det var for å redde alle de andre, men den twisten kunne de vært for uten. Det var bare utrolig unødvendig. Hvorfor kunne ikke de heller lagt en twist der jack stilte seg opp, og ble stekt. Han hadde i hvert fall overlevd, eller at gutten slektet på sin bestefar. Akkurat nå er i hvert fall karakteren ødelagt for min del
Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Mehh.. Har ikke lyst på en ny doktor. Typecast eller ei, David Tennant er den ordentlige. Doktoren i mine øyne nå. Stiller meg litt kritisk til Smith.

Lenke til kommentar

Det var Eccleston som ikke ville bli typecast, grunnen Tennant oppgav var at han ikke ville slite ut sin velkomst, altså at folk ikke skulle bli lei han. Jeg tror Smith har potensiale for å bli en bra Doctor, selv om det trengs litt tilvenning fra min side . Men Doctor-byttet har funket ti ganger før, så hvorfor ikke denne gangen?

Lenke til kommentar

Her er et intervju med David Tennant som inneholder litt spoilers, eller det er vel egentlig mest bekreftelser på det vi allerede vet.

• Tennant admitted for the first time that season three's villiain, John Simm really is coming back. And Timothy Dalton is also guest-starring.
  • Euros Lynn said he showed the regeneration scene (where Tennant's Doctor "dies" and turns into Matt Smith) to composer Murray Gold, who bawled like a baby.
  • And Davies said that you probably shouldn't expect to see his supporting cast — Martha, Mickey, Wilf, etc. — turn up in the show after writer/producer Steven Moffat takes over.

Og for underholdningens skyld, her er R.T Davies, David Tennant & John Barrowman på Comic Con. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes i hvert fall det var søtt. ^_^

Det ser forresten ut til at Torchwood får en fjerde sesong. Men det er ikke helt offisielt enda. kilde

Edit: Waters of Mars - internasjonal trailer

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Tilbake fra ferie, og har fått sett en del Doctor Who. Foreløpig synes jeg denne serien er utrolig kul! Jeg gruet meg til episoden "The Girl in the Fireplace" som ble teaset i episodene før fordi jeg syntes den så utrolig teit ut, men denne episoden er nok en av mine favoritter så langt. Utrolig fin slutt og mye humor gjennom hele episoden. ^_^

Lenke til kommentar

Så lang har det kommet to. The Next Doctor (aka. Julespesialen) , og Planet of the Dead (aka. Påskespesialen). Den neste heter Waters of mars, og etter det kommer det en to parter ved navn The End of Time (er usikker på om den siste har et eget navn.9

Eller var det noe annet du mente?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Så lang har det kommet to. The Next Doctor (aka. Julespesialen) , og Planet of the Dead (aka. Påskespesialen). Den neste heter Waters of mars, og etter det kommer det en to parter ved navn The End of Time (er usikker på om den siste har et eget navn.9

Eller var det noe annet du mente?

Det var de, ja. Tusen takk! Blir en herlig kveld idag/imorgen med andre ord :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...