Gå til innhold

Doctor Who universet

The Doctors Companions  

4 stemmer

1. 1. Hvilken av Doctorens reisesfølger er din favoritt?

• Rose Tyler (Billie Piper)
      11
    • Martha Jones (Freema Agyeman)
      2
    • Donna Noble (Catherine Tate)
      2
    • Jack Harkness (John Barrowman)
      0
    • Sarah Jane Smith (Elisabeth Sladen)
      1
    • Mickey Smith (Noel Clarke)
      0
    • Lady Christina de Souza (Michelle Ryan)
      0
    • Adam Mitchell (Bruno Langley)
      0
    • Astrid Peth (Kylie Minogue)
      1
    • Jackson Lake (David Morrissey)
      0
    • Rosita (Velile Tshabalala)
      0
    • K9
      0
    • Jeg vil bare stemme
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Capteinen er kul ja. Det er gøy å se hvordan han har utviklet seg fra den svindleren han var i The Empty Child

til den helten vi møter i Torchwood, og videre i sesong 3.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Twisten er fin den, og passer egentlig veldig godt inn i historien. Det gir på en måte karakteren mer dybde. Eneste er at i utopia reagerer ikke Jack når Martha sier:

Think what the Face of Boe said - his dying words. He said...

Edit:

Skjul
0.33

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Selvsagt. Er forresten gøy med sånne små likheter som dukker opp innimellom. Som for eksempel da Doctoren redder verden i pyjamasen. :lol:

Viste ikke at han hadde skrevet noen episoder, så der lærte jeg noe nytt i dag og.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har sesong tre av Torchwood begynt. BBC skal vise fire episoder denne uka, etter det jeg har skjønt. Jeg har sett de tre første episodene som er en sammenhengende historie som jeg tror blir konkludert i den fjerde. Skal hjem å se den senere i dag. Absolutt en lovende start. Children of Earth er undertittelen forresten. Jeg tror ikke jeg røper for mye ved å si at aliens er involvert.

Ellers så stod det på Wiki at det i alt skal komme ni episoder i sesong 3. Er det noen som vet om dette stemmer og at alle skal bli sendt i løpet av sommeren?

edit: Martha fikk min stemme.

Endret av Foucault
Lenke til kommentar

Får ikke sett Children of Earth før neste uke, men gleder meg veldig. Har forsåvidt blitt ferdig med stone rose nå, og må innrømme at det var litt forvirrende da det var Tennant som spilte alle.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Det eneste var at hvis jeg falt ut et øyeblikk så var det vanskelig å vite hvem det var som snakket. Men flink var han, og den jeg synes han gjorde best (etter doctoren så klart), var Mickey. Det føltes faktisk til tider som om det var han. Historien var selfølgelig også ganske bra.

Den hadde ikke jeg fått med meg nei, er vel unnskyld siden jeg er på ferie jeg også. *glede seg enda mer til Waters of mars.

(Følger i dine spor)... Hilsen Sverige. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...