Gå til innhold

Doctor Who universet

The Doctors Companions  

4 stemmer

1. 1. Hvilken av Doctorens reisesfølger er din favoritt?

• Rose Tyler (Billie Piper)
      11
    • Martha Jones (Freema Agyeman)
      2
    • Donna Noble (Catherine Tate)
      2
    • Jack Harkness (John Barrowman)
      0
    • Sarah Jane Smith (Elisabeth Sladen)
      1
    • Mickey Smith (Noel Clarke)
      0
    • Lady Christina de Souza (Michelle Ryan)
      0
    • Adam Mitchell (Bruno Langley)
      0
    • Astrid Peth (Kylie Minogue)
      1
    • Jackson Lake (David Morrissey)
      0
    • Rosita (Velile Tshabalala)
      0
    • K9
      0
    • Jeg vil bare stemme
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter min mening så er Love & Monsters den dårligste episoden av den nye serien, så ser veldig godt at vi har forskjellige meninger.

Jeg var sarkastisk >.< Hadde peiling på at jeg ikke la det fram godt nok. Abzorbaloff er vel for veldig mange den mest tamme å idiotiske skurken, gjelder for meg også. L&M er vel den eneste episoden jeg har hatt lyst til å skru av midt i :)

Lenke til kommentar

Og bare vent du! Serien er helt fantastisk. Noen ganger må jeg nesten pause for å tenke. Det går fint an å nyte serien uten å tenke og, men det er så masse forskjellige twists og fantastiske plots. Det er en grunn til at det er 26 sesonger av den gamle serien. Fantastisk serie dette her. Sci-fi, humor, masse rart.

Beste serien jeg vet om.

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett de 3 første episodene av Doctor Who. Hittil synes jeg det er helt greit, episode 3 likte jeg ikke så godt. Blir serien "bedre" etterhvert eller holder den seg på samme nivå?

Som mange av oss her inne har sagt flere ganger, så er de 3 første på en måte de innledene episodene, litt kjedelige. Nå tar det seg opp :)

Lenke til kommentar

Det er egentlig akkurat det samme som hendte med meg. Vet ikke hvorfor men hadde ikke helt sansen for henne i begynnelsen, men det har bare utviklet seg til at jeg elsker henne.

Nå har forresten jeg også skaffet meg The Stone Rose. Så da er det bare å lete frem igjen ipoden så blir østlandsturen litt bedre. :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...