Gå til innhold

Doctor Who universet


The Doctors Companions  

4 stemmer

  1. 1. Hvilken av Doctorens reisesfølger er din favoritt?

    • Rose Tyler (Billie Piper)
      11
    • Martha Jones (Freema Agyeman)
      2
    • Donna Noble (Catherine Tate)
      2
    • Jack Harkness (John Barrowman)
      0
    • Sarah Jane Smith (Elisabeth Sladen)
      1
    • Mickey Smith (Noel Clarke)
      0
    • Lady Christina de Souza (Michelle Ryan)
      0
    • Adam Mitchell (Bruno Langley)
      0
    • Astrid Peth (Kylie Minogue)
      1
    • Jackson Lake (David Morrissey)
      0
    • Rosita (Velile Tshabalala)
      0
    • K9
      0
    • Jeg vil bare stemme
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GhostViper: Med dette gliset skulle det bare mangle.

tom_baker.jpg

Hadde egenlig ikke forventet at jeg skulle le så godt av den gamle serien, prøvde meg jo på første sesongen for en stun siden, men det gikk ikke så bra. (den var litt kjedelig i grunn) Så i dag bestemte jeg meg for å ta en random dokor, og ta det der i fra. Og jeg angrer ikke. Effektene er ikke så utrolig gode, men humoren til Tom Baker gjør opp for det, er forresten litt merkelig å se en så mye yngre Sarah Jane.

 

ShampooMacTavish: Det er vel humor, action og Sci/fi blandet sammen i en stor bolle med galskap.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Han er egentlig ikke flere personer, men han har hatt mange forskjellige kropper opp igjennom årene :) Det han driver med, er å reise i tid, og løse mysterier.

Lenke til kommentar

Fenix: Det var den som ble brukt i slutten av Turn Left sant? Det var en utrolig intens scene.

bad wolf bad wolf bad wolf bad wolf BAD WOLF bad wolf bad wolf bad wolf

 

Bloodlines: Sangen eller episoden?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Første gangen jeg så Doctor Who sesong 1 så syns jeg det var kjempeteit. Hvorfor ble plutselig dokkene levende? "WTF?" tenkte jeg. Men når doktoren sa "By the way, did I also mention it also travels in time? " og Rose løper mot TARDIS, da var jeg hekta!

 

Og når doktoren regenererte seg, så blei jeg litt lei meg over at det plutselig var en eller annen tulling som tok over. Gjett om jeg tok feil! :D

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er glad jeg egentlig begynnte midt i sessong 2 :p Nå får vi se om det er en tulling som kommer etterpå da :p

Selvfølgelig, men det er den som på en måte er mest minnesverdig øyeblikket for sangen, siden den satt hele stemningen i den scenen.

 

Hehe, ja. Var forresten en gang jeg gikk hjem fra en kamerat og hørte på musikk, også kom denne på. Da begynnte jeg bare å løpe :p aldri før hørt en sang som har fått meg lyst til å løpe :p

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Hadde faktisk det samme førsteinntrykket av DT: Hallo, hvem er han rare fyren som plutselig skal være doktoren? Han ligner jo ikke en gang ...men fantastisk det ble han. (Dette får meg til å både glede, og grue meg enda mer til Matt Smith.)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Jeg har selv aldri hatt helt sansen for dalekene selv (tror ikke akkurat det er noen hemmelighet her inne). Liker best skurker som The Master. (burde virkelig hatt flere slike.)

 

Noen andre som håper på at "It is returning" er gallifrey, "they are comming" er the Timelords, og "he will knock four times" er the Master?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...