Gå til innhold

Doctor Who universet

The Doctors Companions  

4 stemmer

1. 1. Hvilken av Doctorens reisesfølger er din favoritt?

• Rose Tyler (Billie Piper)
      11
    • Martha Jones (Freema Agyeman)
      2
    • Donna Noble (Catherine Tate)
      2
    • Jack Harkness (John Barrowman)
      0
    • Sarah Jane Smith (Elisabeth Sladen)
      1
    • Mickey Smith (Noel Clarke)
      0
    • Lady Christina de Souza (Michelle Ryan)
      0
    • Adam Mitchell (Bruno Langley)
      0
    • Astrid Peth (Kylie Minogue)
      1
    • Jackson Lake (David Morrissey)
      0
    • Rosita (Velile Tshabalala)
      0
    • K9
      0
    • Jeg vil bare stemme
      12

Anbefalte innlegg

Det er sant, har sett deler av den originale første sesongen nå, og både CE og DT slår han ned i sokkene (merkelig ordtak)

Tennant er forsåvidt best i mine øyne, men Eccleston ligger ikke langt bak.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Japp, og det blir bedre og bedre etterhvert. De 2-3 første var helt greie. Fra nå av er det det fantastiske som kommer!

Lenke til kommentar

Hehe. Det er du ikke alene, føler det krible i hele kroppen når jeg ser det. Men blir nok til at jeg ser SJA isteden, holder på med den andre sesongen nå som en slags oppvarming til den tredje sesong. Og siden DT skal ha en gjesterolle, må jeg jo være up to date.

Lenke til kommentar

Den har jeg faktisk sett før. Liker veldig godt hvordan han overspiller med en slik innlevelse.

Når det kommer til SJA og Torchwood er de to vidt forskjellige serier, men begge er et lite snev av who i seg.

Det går på en måte slik:

SJA = yngre seere

Torchwood =voksne" seere

Doctor Who = noe for alle

SJA

Her følger vi Sarah Jane Smith som tidligere reiste med den tredje og fjerde doktoren. Men "vi" kjenner henne kanskje best fra School Reunion, da doktoren, rose og Micky tilfeldigvis traff på henne. (da møtte vi også k9, som også har en liten rolle i serien.) Serien går vel egentlig mest ut på at Sarah Jane, hennes sønn og noen nabounger jakter på romvesner, og slike ting. Serien er verd og få med seg, og man får ofte hint fra DW. Det har også vært en crossover i sesongfinalen av DW sesong 4, og Dt (som nevn) skal ha en gjesterolle i den tredje sesongen av SJA.

Torchwood

Her følger vi også en av doktorens tidligere reisevenner, nemlig Kaptein Jack Harkness, og han team som prøver å beskytte menneskeheten fra trusler fra rommet. Serien inneholder litt "voksent" innhold, men annbefales på det sterkeste.

I likhet med SJA er det også en del crossovere. Slik som siste episoden av Torchwood sesong 1, går direkte over til Utopia av DW. pluss at vi har sesongavluttningen av DW sesong 4 så klart. Martha Jones har også en del gjesteepisoder av den andre sesongen, samt doktoren blir ofte nevnt.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...