Gå til innhold

Doctor Who universet


The Doctors Companions  

4 stemmer

  1. 1. Hvilken av Doctorens reisesfølger er din favoritt?

    • Rose Tyler (Billie Piper)
      11
    • Martha Jones (Freema Agyeman)
      2
    • Donna Noble (Catherine Tate)
      2
    • Jack Harkness (John Barrowman)
      0
    • Sarah Jane Smith (Elisabeth Sladen)
      1
    • Mickey Smith (Noel Clarke)
      0
    • Lady Christina de Souza (Michelle Ryan)
      0
    • Adam Mitchell (Bruno Langley)
      0
    • Astrid Peth (Kylie Minogue)
      1
    • Jackson Lake (David Morrissey)
      0
    • Rosita (Velile Tshabalala)
      0
    • K9
      0
    • Jeg vil bare stemme
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Her er noen bilder av innsiden av den nye Tardisen! Vakkert.

 

 

Og dette er bare et av rommene, i den nye serien vil visstnok flere av rommene i Tardisen bli brukt, som bibliotek og laboratorium :D

Må legge til, at Doktoren bør lære seg å fly bedre, siden det ikke er noe skikkelig gelender der og da kan det fort gå ille :p

 

Endret av Quiquaequod
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

HERREGUD for en sinnsykt bra episode!! Nye doktoren var jo helt fantastisk! Og Emily Pond var jo bare helt sinnsykt pen :love:

 

Gleder meg SYKT til neste lørdag!! :D :D :D

Lenke til kommentar

Så den i går kveld, det var helt fantastisk :D fortsetter Matt Smith slik er det fullt mulig at han for meg dytter ned Patrick Troughton og Tom Baker fra førsteplassen.

Ser også ut som om Amy vil bli en utrolig bra kompanjong.

Jeg har bare hatt mer og mer tro på at Matt ville gjøre det veldig bra i rollen siden han var annonsert, og i går kveld innså jeg at jeg kanskje hadde litt for høye forventninger for ham, men han overgikk dem alle.

 

Noen sekvenser i denne episoden har jeg forelsket meg helt i, den mellom Amy og Doktoren med det eplet, "WHO DA MAN?", da han ser seg selv for første gang, men ikke i speilet, da han gradvis får på seg klærne og da han går gjennom det hologrammet med de 10 andre Doktorene er han i fullt kostyme. Jeg likte også hvordan de første scenene da Doktoren hadde kræsjet i Amelias hage var veldig magiske og eventyr-aktige, akkurat som om de ble sett gjennom et barns øyne mens de var mer "normale" da Amy var voksen, og de gikk tilbake til det mer eventyr-aktige da Doktoren kom tilbake igjen 2 år etter han hadde forlatt Amy for andre gang. Atraxiene må være de vakreste data-animerte monstrene på Doctor Who noensinne.

 

Åja, musikken. Musikken i denne episoden var helt fantastisk. Jeg elsket de pianostykkene, og musikken da Doktoren lette etter klær og var på vei mot å konfrontere Atraxien.

Jeg ELSKET den nye tittelmusikken, den hadde litt av den magiske og skumle lyden til den fra 60- og 70-tallet, samtidig som den hadde den orkestralske lyden til den tidligere i NuWho. Syntes tittelsekvensen var litt treg og rar, men jeg likte den ild-aktige delen av vortexen. Rart at fargen på "MATT SMITH" og "KAREN GILLAN" hadde nesten samme farge som den første delen av vortexen som gjorde det vanskelig å se. Likevel, tittelsekvensen er egentlig det eneste negative jeg har å si om episoden, og jeg venner meg sikkert til den.

 

 

Uten tvil den beste "Ny Doktor-episoden" Doctor Who har hatt, egentlig en av de beste episodene serien har hatt. Fortsetter det slik har vi en utrolig fantastisk sesong foran oss :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

 

Noen sekvenser i denne episoden har jeg forelsket meg helt i, den mellom Amy og Doktoren med det eplet, "WHO DA MAN?", da han ser seg selv for første gang, men ikke i speilet, da han gradvis får på seg klærne og da han går gjennom det hologrammet med de 10 andre Doktorene er han i fullt kostyme. Jeg likte også hvordan de første scenene da Doktoren hadde kræsjet i Amelias hage var veldig magiske og eventyr-aktige, akkurat som om de ble sett gjennom et barns øyne mens de var mer "normale" da Amy var voksen, og de gikk tilbake til det mer eventyr-aktige da Doktoren kom tilbake igjen 2 år etter han hadde forlatt Amy for andre gang. Atraxiene må være de vakreste data-animerte monstrene på Doctor Who noensinne.

 

Åja, musikken. Musikken i denne episoden var helt fantastisk. Jeg elsket de pianostykkene, og musikken da Doktoren lette etter klær og var på vei mot å konfrontere Atraxien.

Jeg ELSKET den nye tittelmusikken, den hadde litt av den magiske og skumle lyden til den fra 60- og 70-tallet, samtidig som den hadde den orkestralske lyden til den tidligere i NuWho. Syntes tittelsekvensen var litt treg og rar, men jeg likte den ild-aktige delen av vortexen. Rart at fargen på "MATT SMITH" og "KAREN GILLAN" hadde nesten samme farge som den første delen av vortexen som gjorde det vanskelig å se. Likevel, tittelsekvensen er egentlig det eneste negative jeg har å si om episoden, og jeg venner meg sikkert til den.

 

Må egentlig si meg helt enig med alt som står i den spoileren. Lo så jeg grein av "Who da man!?" ^_^

Lenke til kommentar

Så den igjen nå nettopp og la merke til en ting jeg ikke så sist gang:

 

Hvorfor i all verden står det at Rory fikk ID-kortet sitt i 1990? Referansene til Twitter, Facebook etc. og andre ting som hører hjemme i nåtiden indikerer at episoden må være satt i rundt 2010, sier vi da at Rory ble sykepleier da han var rundt 20, betyr det at han er nesten 40 år i The Eleventh Hour, og det stemmer jo ikke i det hele tatt! På Doctor Who Confidential viste de hvordan de hadde arbeidet virkelig hardt for å gjøre Llandaff i Wales til den engelske landsbyen Leadworth, de har til og med satt ut små postkort som det står Leadworth på. Er slike detaljer så viktige, ville de vel ikke gjort en slik glipp med Rorys ID-kort? Er dette plassert der med vilje, er det egentlig et godt tegn, for slike nesten skjulte hint som det og det at skjermen i TARDISen viste den samme sprekken som var på Amelias vegg er alltid gøy :D

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...