Gå til innhold

Canal Digital endrer kanaloppsett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest torhhi

whuppdiduuuu !

så det er dette Canal Anal jobber hardt med - ny kanalliste, mens vi kabel-tv kunder formelig skriker etter ny software til den ustabile HD-PVR dekoderen vi har vært så dumme til å kjøpe !!!

GI OSS NY SOFTWARE NÅ !!! Kanalliste klarer vi faktisk å organisere selv.

Lenke til kommentar
Gjest Bergenser

Jeg skulle gjerne beholde dagens oppsett på CD-dekoderen, men siden den boksen krasjer jevnlig blir man vel tvunget til nytt oppsett i løpet av få dager.

Lenke til kommentar

Tror at det kommer ny software snart. På bruksanvisningen på HD-PVR på nettsida til Canal Digital har blitt endra. Der står det bla. om serieopptak og andre menyer. Bruksanvisningen er pr juni 09. Så da er det bare å vente da...

Lenke til kommentar
Gjest Sjøsprøyt

Og hvorfor er ikke VH1-kanalene plassert sammen med MTV og Voice?

Og hvorfor er ikke TV2s Filmkanal plassert sammen med de andre filmkanalene som ligger på plassene ca. 40-45?

Og hvorfor er Svensk TV1, 2 og 4 plassert så høyt på listen? Er vel langt færre som ser på dette enn på Discovery eller Nyhetskanalen?

Dette var virkelig en kanalliste til det verre!

Trolig snakker vi big business. Her er det de som betaler mest som kommer øverst på listen og de som Canal Digital er venner med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Frode

Hvorfor ikke lage tunere som vi kan lage egne favorittlister som ikke forandrer rekkefölge hver gang det kommer en ny kanal inn i hovedlisten, så kan vi selv velge plasseringen på kanalene våre. Dette virket jo utmerket på min gamle Nokia tuner som jeg ikke får lov av CD å bruke lengre. Skjönner ikke hvorfor CD skal legge seg bort i hvilken rekkefölge jeg har kanalene mine i. De kunne brukt pengene som er brukt til dette prosjektet til å utvikle en tuner som virker, eller software til eksisterende tunere i stedet.

Sjerpings CD!!!!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...