TST Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 La deg ikke lure av navnet. Prototype er et særdeles gjennomført produkt. Les hele saken Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 En serdeles fin artikkel. Som vanlig er kvaliteten på gamer.no mye bedre en på øvrige norske spillsider. En fryd å lese som igjen vil føre til et kjøp fra min side takket være gamer.no Ser frem til nye artikler på gamer.no Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Prototype er fortsatt prototype. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Wow...kanskje jeg må ta en bedre titt på spillet.. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Flott anmeldelse! Skal nok kjøpe meg det her om ikke så lenge ja. Må bare tygge meg gjennom haugen jeg har liggende Bare en ting; Sears Tower er ikke i New York Lenke til kommentar
Eonbarn_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Må nesten si at æ e litt overraska, varierte anmeldelsa overralt egentlig. Tørr nesten ikke håpe på noe som helst, må vel teste det sjøl. Men anmeldelsen virka gjennomført, så tror ikke æ blir særdelse skuffa i alle fall-,- Lenke til kommentar
Gromlin Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hmm, grei anmeldelse - men syns den var litt "krøkkete", savner litt flyten i teksten. Veldig mye fram og tilbake, men poenget kom jo fram. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 På ingen måte, dette var en fantastisk godt skrevet anmeldelse! Fargerikt språk uten at det gikk over i påtvungne morsomheter og hele tiden med fokus på hva spillet faktisk går ut på. Prototype høres utrolig gøy ut og er herved bestillt. Rett og slett fett! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg har holdt et øye med dette spillet i over et år, og mottakelsen så langt virker jo veldig positivt. Bare typisk at det endelig kommer ut når min økonomiske situasjon ikke er helt optimal.. Edit: Og jo, en forvørig flott anmeldelse! Endret 10. juni 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 En godt skrevet artikkel om jeg et spill som jeg garantert kommer til å kjøpe. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Spelet virker jo så hårreisende kult at dette kan eg ikkje anna enn å sjå fram til. Det kribler liksom litt! Og anmeldelsen i seg sjølv lyser jo som Færder Fyr at du har hatt det dritkult heile veien og gjer ikkje anna enn å fyre opp under kor masse eg gleder meg til å prøve det sjølv. 9/10 er jo rimelig sprøtt for eit spel uten ein stor og episk historie. Dette lukter det respekt av. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Anmeldelsen på gamer.no står i sterk kontrast til ign.com som ga spelet 7,5. Litt blanda inntrykk rundt om. Blir litt skeptisk... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hvorfor? Begge priser jo akkurat det samme, og trekker ned for akkurat det samme, eneste forskjellen er at IGN har vært strengere i trekk av karakter(ser ut som om grafikk er litt viktigere for de). PSW ga det 9/10, og Gamepro har gitt det 4.5/5. Så at IGN, som bruker å være ganske knipne på karakterer, gir et så stort og "hjerneløst" spill 7.5/10 ser jeg kun på som positivt, da 7.5 er en bra karakter. Endret 10. juni 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 At IGN ga grafikken 5.5/10 er for meg et mysterium. Jeg har testa spillet hos en kompis, og jeg syns grafikken var bra med tanke på hvor mye som skjer rundt. Anmelderen hos IGN må ha hatt ekstremt store forhåpninger til grafikken. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Anmeldelsen på gamer.no står i sterk kontrast til ign.com som ga spelet 7,5. Litt blanda inntrykk rundt om. Blir litt skeptisk... IGN trakk ned på ting jeg ikke skjønner hvorfor. De syntes det var for mye action, at det til tider ble slitsomt og at man ikke kunne ta en pause, jeg har sett utrolig mange gameplay videoer der de ødelegger alt mulig og det skal litt til før de får folk etter seg. Hvis de skulle være så uheldig å få for mange kan man springe vekk. De syntes også kontrollene var vanskelig, men det er noe man lærer seg. Grafikken trakk de også kraftig ned på når de spilte 360 versjonen, men jeg syntes den ser nydelig ut siden det skjer så mye på en gang. Så jeg syntes IGN anmeldelsen var positiv, det de ikke likte med spillet hadde jeg ikke noe imot. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hva Erik Brudvig(IGN) trakk ned for grafikkmessig: Skjul Unfortunately, there's the rest. The blandness is seen throughout in a city recreated with few landmarks and instead filled with generic, lifeless buildings. It's seen in the drab color palette. And it's seen in a city filled with what appears to be a dozen or so identical clones all wandering the streets together. Just climb a building or get in a helicopter and look out at the skyline to get an eyeful of Prototype's ugliness. The draw distance in Prototype is atrocious. Move quickly along the building tops and trees, bushes, cars and other structures pop in and out as the game struggles to draw them. Everything else is shrouded in an ugly fog. In a game where you spend much of the time pouncing from one roof to the next, this ugliness is felt throughout. It isn't just the streaming world that suffers in the looks department. Aside from specific infected buildings, no structural damage can be done. You can't even knock over billboards. And when you do take down the few buildings you're allowed to damage, the resulting explosion is laughably bad. All of the real chaos you can create is limited to vehicles and passing pedestrians. Your cool powers don't feel quite so cool when you can't even break a window by throwing a tank at it. Edit: Han påpeker dog at animasjonene på gatenivå, og når Alex bruker kreftene sine, er over godkjent, det er dog drawdistancen og slikt han er mest kritisk til. Skjul he only real savior is the smooth animations which do a great job towards making Mercer's powers feel real. Running up the side of a building, doing a flip over a railing, and then leaping off into a charged drop attack just feels cool. Endret 10. juni 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Om jeg ikke vinner konkurransen så kan det bli et kjøp på meg på fredag. Virker lovende. Har ikke vurdert spillet tidligere. Fin anmeldelse. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Flott anmeldelse Er fremdeles litt usikker på om jeg skal ha det. Hadde vært flott med en demo så jeg kunne ha prøvd det ut litt. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Flott anmeldelse. Forhåndsbestilte fra Gamezone da spillet var på tilbud til 449,-, og i dag lå det i postkassa Veldig bra Gamezone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå