Ellusion Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Jobber nå med Mini Ninjas, og 1000/1000 er nok ikke så langt unna... Hvordan er det? Har hatt et øye til det siden det ble annonsert, men klarer ikke helt bestemme meg. Er det engasjerende, og litt utfordrende, eller går det mest på skinner. Rettet mot de litt yngre? Lenke til kommentar
rover_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Legger deg til, rover. Jeg har Scene It - BOS, hvis du vil booste MP-achieves Kan sikkert booste andre spill også ved behov! Høres topp ut. Jeg har leeenge irritert meg over at jeg ikke kjøpte US versjonen isteden for den norske. Ellusion, jeg kan love deg at du har spillt værre spill enn Hannah Montana lol. Spillet er ikke så ille foruten at det føles som om det går i sakte film, noe som kan sette enhvers tålmodighet på prøve. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Legger deg til, rover. Jeg har Scene It - BOS, hvis du vil booste MP-achieves Kan sikkert booste andre spill også ved behov! Høres topp ut. Jeg har leeenge irritert meg over at jeg ikke kjøpte US versjonen isteden for den norske. Ellusion, jeg kan love deg at du har spillt værre spill enn Hannah Montana lol. Spillet er ikke så ille foruten at det føles som om det går i sakte film, noe som kan sette enhvers tålmodighet på prøve. Haha, Ellusion har nok andre begrunnelser for ikke å spille Hannah, han mener vel det ikke er hardcore nok lol. Neida, han er veldig selektiv, spiller ikke sportsspill blant annet. Tror ikke vi får se hverken Hannah Montana eller My Horse & Me 2 på gamercardet hans noensinne. Jeg går bare og venter på My Whores and Me 2 jeg, det hadde nok vært et fett spill, til og med Per hadde nok kjøpt dét Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Hehe...nå som japsene har våkna til box opplevelsen dukker nok de voksne spilla opp etterhvert - bare håpe de blir oversatt også =) Ellers var det en artikkel om en patentsøknad på "SexBox" nylig, Kotaku tror jeg. Veldig selektiv med spill ja! Eller selektiv sammenlignet med David, heh. Med to jobber er det begrenset hvor mye tid jeg bruker til å spille noe jeg ikke liker =) Ta bort stort sett alle sportsspill, musikk/synge spill, disney, og gamle utdødde fps spill ingen spiller online lenger...og koble det med ønske om å fullføre de jeg sitter igjen med...så er det utfordring nok =) Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 EDIT: Wangen, var ikke alle Challenge-achievementene på Batman: AA et helvete? Rundet main story nå i morges, skal bare plukke opp resten av Riddler-søppelet før jeg hiver meg utpå challenge-delen.. Det jeg har lest så langt hinter om temmelig vriene saker.. Challenges var egentlig ikke så vanskelig for det handlet egentlig for det meste om timing. Predator Challenges var de første jeg tok, og de klarte jeg relativt lett. Slet bittelitt mer med combat-challenges, men etter mye prøv og feil så ble det lekende lett Skulle hjelpe broren min med Sewer Bat (heter den ikke det??) Combat-Challenge som egentlig er ganske lett, og endte opp med en combo på Round 4 hvor jeg avsluttet med 89 i Streak og en totalt sum på 102000. Kom forøvrig på 17 plass i verden (GT: captain Scorpio), så er litt stolt der:p Håper de kommer med challenges som DLC, for det var moro og utfordrende i starten Jobber nå med Mini Ninjas, og 1000/1000 er nok ikke så langt unna... Hvordan er det? Har hatt et øye til det siden det ble annonsert, men klarer ikke helt bestemme meg. Er det engasjerende, og litt utfordrende, eller går det mest på skinner. Rettet mot de litt yngre? Det er.....Helt OK. Det er ikke det beste ninjaspillet i den forstand, men det er underholdende. Jeg merket at det er litt barnevennlig, ettersom jeg startet det på Hard of er på slutten av spillet med minimalt med frustrasjon. Det er lekende lett, og holder meg oppdatert til jeg får Dirt 2 i morgen:p Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 1000/1000 i mini ninjas Tok ikke sålang tid, og var aldri drittlei spillet så et helt OK spill Se om jeg gidder å få 1000/1000 i Dirt 2 Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Grats Wangen =) Har lagt mini ninjas i lista mi men tviler på jeg betaler full pris...får vente på et tilbud. Hva er GT din? Vurderer sterkt Dirt2, men litt skeptisk til hvor mye online racing det er. Dirt var fantastisk..faktisk det beste bilspillet til boxen imo. En god nr 2 er burnout paradise, men det ble litt ødelagt av tilnærmet umulige online achievements. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen som tilfeldigvis har Hanna Montana spillet og kan sende det til meg mot porto, så skal jeg sende det rett tilbake så fort som mulig ? Kan eventuelt få lånte/bytte med et lett gamescore spill hos meg (Nba2k6 anyone?) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har sendt mitt videre, dessverre. Du kan jo legge til This is Thomas og høre om han vil bytte når han er ferdig med det..? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Grats Wangen =) Har lagt mini ninjas i lista mi men tviler på jeg betaler full pris...får vente på et tilbud. Hva er GT din? Vurderer sterkt Dirt2, men litt skeptisk til hvor mye online racing det er. Dirt var fantastisk..faktisk det beste bilspillet til boxen imo. En god nr 2 er burnout paradise, men det ble litt ødelagt av tilnærmet umulige online achievements. Mini Ninjas er ikke verdt full pris Dirt 2 har jeg og det er knallmoro Online Achievments er selvfølgelig litt dritt, men de er ikke så vanskelige som man skulle tro. Det som tar tid egentlig er turnerings-achievmenten, ettersom det kun er 1 turnering om dagen mener jeg. Har selv ikke startet på online delen enda, men storkoser meg med SP. Synes faktisk det er morsommere enn Dirt 1. Eneste minuset er selvfølgelig at det er for få Rally-Events GT: Wangen360 Lenke til kommentar
rover_InnleggNO Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kan nå legge til 4 til: Brothers in Arms: Hells Highway 1000/1000 Brothers in Arms: Hells Highway (Tysk versjon) 1000/1000 Rapalas Fishing Frenzy 1000/1000 Beautiful Katamari 1250/1250 Skulle bli 45 retail totalt. Og dermed var også 100.000GS barriera brutt! Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kan nå legge til 4 til: Brothers in Arms: Hells Highway 1000/1000 Brothers in Arms: Hells Highway (Tysk versjon) 1000/1000 Rapalas Fishing Frenzy 1000/1000 Beautiful Katamari 1250/1250 Skulle bli 45 retail totalt. Og dermed var også 100.000GS barriera brutt! Grattis Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Grats rover! =) Lagt til Civilization Revolution (kan anbefales!) som komplett (37 komplette) og passert 40k GS, og jammen også sneket meg inn som #99 på top100 GS i Norge =) Endret 21. september 2009 av Ellusion Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Legger til Lost Odyssey med 1100/1100 DLC til SW Force Unleashed unnagjort også, til 1345/1345 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da kan Brothers in Arms: Hell's Highway føres opp. Har riktignok ikke alle achievementene, men de resterende gir ingen gamerscore så jeg ser ikke vitsen. Ding! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Halo 3: ODST 1000/1000G Fullført på litt under ei uke etter release Satser nå på å forsette 1000/1000G i Bully og 1250 i Scene It? BOS. Lenke til kommentar
rover_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Halo 3: ODST 1000/1000G Fullført på litt under ei uke etter release Vær obs på at du neppe er ferdig med ODST enda. Kommer sikkert DLC'er med masser av tidkrevende achievements etter hvert. Måtte selv bite i det sure eplet og kjøpe Lips tilbake fra Gamestop pga. kommende achievements. Betalte heldigvis mindre for det nå, enn hva jeg fikk da jeg leverte det inn ;-) Dessuten savna jeg de trådløse mikrofonene. Ellers har det ikke blitt så mye fullført her i gården.. 2 retail og 2 arcade: Madden 08 (1000) Madden 09 (1000) Interpol (200) 3v3 NHL Arcade (200) Endret 29. september 2009 av rover Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vel, tviler på at det kommer noe DLC til Halo 3: ODST egentlig. Når Reach kommer ut i 2010. Og de har lagt på såpass mye achievements i Halo 3. Får nok ta å spille litt Lips nå og. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Halo 3: ODST 1000/1000G Fullført på litt under ei uke etter release Var det ikke veldig mye online mas der? Alltid vært fan av Halo siden det kom første gang, men har ikke tid til hundrevis av timer online spill. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er ca. 850 eller noe som er offline, og resten er online. Men de tar forsåvidt ikke så lang tid, man må bare få organisert et godt 4 manns lag så går det unna i en fei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå