Joananas Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ding 1k Terminator Salvation og Avatar Wow, grats, det må du ha lagt sjela i. Bare erter Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Wow, grats, det må du ha lagt sjela i. Bare erter Største utfordringen var varmen! ..og ikke sovne flere ganger til T:S =) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er det ikke lenge siden du fikk 1000 på Avatar? Syns hvertfall jeg har sett den på lista di en stund.. (Ikke lista her, men på xbox.com..) Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fikk 1000/1000 på Prototype idag Så da kan det legges på hylla.... Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 1000/1000 tikker inn på Mirror's Edge! Lenke til kommentar
Apno Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har over 1000 på Halo, men det er en blanding av nye og gamle achievements. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Da var DiRT fullført og lagt til listen Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har 1000 i Skate, men juksa litt. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 PuzzleQuest Galactrix fullført, 200/200 - for et møkkaspill, styr unna. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har 1000 i Skate, men juksa litt. Hvordan juksa? Koder? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjøpte Skate på release, men da var det ennå noen små bugger i spillet. Hvis du fikk en achievement og trykket på Xbox-knappen i midten så fikk du alle achievmentene. Det var bare noe jeg gjorde helt tilfeldig, hadde aldri sett noe video av det! Lenke til kommentar
Apno Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har også 200/200 i Dash of Destruction, men det har sikkert alle. Brukte bare 45 minutter! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjøpte Skate på release, men da var det ennå noen små bugger i spillet. Hvis du fikk en achievement og trykket på Xbox-knappen i midten så fikk du alle achievmentene. Det var bare noe jeg gjorde helt tilfeldig, hadde aldri sett noe video av det! Haha! For en oppdagelse Gratulerer uansett. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjøpte Skate på release, men da var det ennå noen små bugger i spillet. Hvis du fikk en achievement og trykket på Xbox-knappen i midten så fikk du alle achievmentene. Det var bare noe jeg gjorde helt tilfeldig, hadde aldri sett noe video av det! Da bør det i teorien fungere fortsatt hvis man spiller offline, ettersom en update for disse bugene garantert kommer via LIVE. Noen som har spillet kan jo teste ved å slette oppdateringen for så å få en achievement offline og trykke på guide-knappen når den popper.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Jeg kan teste, gi meg et par min. Fullførte forresten Bourne Conspiracy i dag. Veldig festlig spill. Edit: Jeg lagde en 'dummy account' og slettet alt av updates fra harddisken. Forsøkte med to achievements, men det fungerte ikke. Trykket på guideknappen i det en achievement poppet opp. Mulig man må gjøre det på en spesiell achievement? Edit 2: Testet Skate 2 for sikkerhetsskyld- Fungerte ikke der heller. Endret 3. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Ser ut til å være flere som har opplevd liknende: Link Der var det også nevnt hva han/de gjorde da det skjedde. EDIT: On-topic: Fikk 1000 på Phantasy Star Universe på lørdag, men det er jo så klart flere achievements der som man må abonnere på en tjeneste for å få tak i og det gidder jeg ikke (ærlig talt, faen for et møkkaspill! Skal man i tillegg til å lide seg gjennom en sykt kjedelig historie - heldigvis kan man skippe alle cutscenes - måtte betale enda mer for å få 100%? Blæh). Sånn, ferdig. Endret 6. juli 2009 av This is David Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 xbox 360 Alle Ach på: CoD 4 (man kan aldri fulføre mp) 100% uten ach (mp ach og random ach ikke tatt) Pure PS2 100% comp GTA SA Bully (snart også scholarship på 360) Få se. Mangler vel 1 eller 2 awards på time splitters future perfect. var vel alt Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Ahh.. Sweet! I natt ploppet inn en liten achievement som heter The Concierge (30 G, Fable 2), og denne pushet meg over kneika: On-topic: Fikk 1000 på Hannah Montana: the Movie i går! *løper unna før jeg får juling* edit: leif Endret 11. juli 2009 av This is David Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg kan teste, gi meg et par min. Fullførte forresten Bourne Conspiracy i dag. Veldig festlig spill. Edit: Jeg lagde en 'dummy account' og slettet alt av updates fra harddisken. Forsøkte med to achievements, men det fungerte ikke. Trykket på guideknappen i det en achievement poppet opp. Mulig man må gjøre det på en spesiell achievement? Edit 2: Testet Skate 2 for sikkerhetsskyld- Fungerte ikke der heller. Fra linken til This is David: It wasn't random if u do a 360 over the stairs u get this glitch... Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 On-topic: Fikk 1000 på Hannah Montana: the Movie i går! *løper unna før jeg får juling* Syk GS... Tok det lang tid å fullføre Hannah Montana ? Hvis ikke, så kjøper jeg det i bursdagsgave til lillesøsteren min, samtidig som jeg kan pynte litt på GSen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå