John Fredrik Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Dead Rising 2 Case Zero 200/200 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Siden sist. Neste "målene" er vel å gjøre ferdig LFD1 og Saints Row 2. Left 4 Dead 2 1500/1500 Gjorde ferdig "The Sacrifice". Likte DLC`et som brang tilbake de overlevende fra 1`ern igjen. Men var bugget da jeg starta med det, så kunne kanskje ha fullført det mye tidligere hadde det funket på release. Satser på å fullføre 1`ern nå. Halo: Reach 1400/1400G - Inkludert Noble Map Pack og Defiant Map Pack Hvorfor man kan fullføre alle achievementene på et custom map, uten å røre de nye banene i Defiant synes jeg var labert. 800MS Points for 150G. Ohh boi. Dragon Age II 1130/1130G - Inkludert Exiled Prince Jeg likte spillet stort, selv om det samtidig skuffa litt og. Mye enklere enn 1`ern achievement-wise. Så det er egentlig en av de posetive sidene spillet virkelig har. Grinding for resources er litt lame btw... Mass Effect 2 1355/1355G Fint å kunne legge fra seg spillet med god samvittighet uten at spillet har skapt så altfor store hodebry for å være et stort spill som det er. Fantastisk spill om du spør meg, og jeg gleder meg som en unge på julaften til ME3. Vil ha syngende Morodin Solus i ME3. Raskulls 300/300G Fin liten platform-tittel. Er vel et spill jeg anbefaler sterkt til alle som liker platformer, eller småspill som har lignende kvaliteter som Plants Vs. Zombies, Limbo o.s.v. DLC`ene er lette, orginale achievementene er heller ikke vanskelige, brukte youtube stort sett hvis jeg ikke klarte en bane innen tida. Stacking 250/250G The Lost Hobo King likte jeg. Stacking er nok min favoritt-tittel i år så langt på XBLA. Litt dyrt DLC til 400MS Points, skulle egentlig vært 160MS Points slik DLC`ene til Raskulls kostet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Flyttet fra arkivet til Innlegg.no Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ganske fornøyd med å ha klart 100% PÅ Super Meat Boy. Dette er helt klart en av verdens vanskeligste platformers så jeg kan være stolt av tålmodigheten min nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå