~ David ~ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=a+2rue+beast Sjekk ut han 100 % og har klart helt sykt vanskelige spill. Blant annet Gears of War 2 to ganger, og Quake 4 to ganger osvosv. Fantastisk, for en fyr! Burde fått ballene kappet av med balltre (ja, kappet av med balltre - se det for dere) klarte 1000/1000 på Sherloc Holmes vs Jack The Ripper.Måtte spille igjennom det nesten 2 ganger pga etpar achievements man ikke kunne få dersom man f.eks forlot et hus og kunne ikke komme seg inn senere.Heldigvis betalte jeg bare rundt 100kr for dette kjedelige og irriterende spillet,verre dialoger som bestod av nasale og lespende stemmebruk finnes ikke. Jeg digget stemmen til Sherlock, herlig engelsk og med en behagelig stemme. Min mening On-topic, skal vi se.. Siden sist *sjekker listen på side tre* har jeg fullført: Saw Sherlock Holmes vs. JtR Dante's Inferno (minus DLC seff, fuck that) Silent Hill: HC BF:BC2 SPECACT DLC (et av de få spillene jeg kan akseptere DLC på) Skal bare bli ferdig med Eat Lead så er jeg klar for Alan Wake, han ligger og venter i plasten sin på stuebordet Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 misterdohl: rop ut hvis du trenger en makker til brutal legend mp. Har ikke orket med det enda, men skulle helt klart få igang en 4-6 stk og harve gjennom. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 var det 2 eller 3 du trenger Per? Kan godt være med jeg, bare det blir etter denne helgen. Er opptatt med Red Dead Redemption denne helga. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 "1000/1000" i Alan Wake... Dog har xboxen bugga seg litt så jeg har 980 GS men 50/50 achievments... Litt irriterende, men det fikser kanskje seg selv ettervert Kult spill, og ser veldig frem til "The Signal" & "The Writer" Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fikk nettopp 50/50 i AC2 og det var faktisk veldig moro! Samlet til og med alle de 330 kistene! Noen av de kampachievementene kunne være litt ekle men det gikk greit. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Spilt en del halo3 og tatt achievements "legit", mangler bare extermination achievementen nå... må vel vente til griffball dukker opp igjen for å klare denne. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 var det 2 eller 3 du trenger Per? Kan godt være med jeg, bare det blir etter denne helgen. Er opptatt med Red Dead Redemption denne helga. Det går med 4 stk, men enklere med 6 (3 vs 3, random matchmaking). Cluet er at dette ikke er spesielt morro, og at 50 wins for begge sider er 100 kamper man gir seg i. Nå er jeg likevel offline en god stund enda, så ser om det er noe interesse for dette senere. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Virkelig dedikasjon her altså folkens. Jeg liker det! 1000/1000 på Alan Wake? Har ikke fått kjøpt meg det enda pga eksamen, men er det pain eller kos? Mye gottocollectemall? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 En god del samling, ja. Jeg har ikke orket en ny gjennomspilling der jeg samler opp resten, men det skal være fullt gjennomkommelig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg tok meg pause fra spillet nå. Tenkte jeg plukker det opp igjen i juli. Red Dead og Rockband: Greenday(som kommer snart) til den tid tar opp nok av tid. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Eat Lead: The return of Matt Hazard fullført. Takk til Per for spillet (Si fra hvis du vil ha det tilbake, i tilfelle du trenger to eksemplarer likevel ) Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Takk til Per for spillet (Si fra hvis du vil ha det tilbake, i tilfelle du trenger to eksemplarer likevel ) Hiv det? Eller send videre til Thomas =) Eller gi meg Brave: A warriors tale så jeg får gjort det jeg hadde lyst til =) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 har ikke fullført alle achivements på et eneste spill. Har 840 på battlefield bad company 2, det får holde foreløpig Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Red Dead Redemption 1000/1000 Terminator Salvation 1000/1000 Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skal vi se.. Siden sist *sjekker listen på side tre* har jeg fullført: Saw Sherlock Holmes vs. JtR Dante's Inferno (minus DLC seff, fuck that) Silent Hill: HC BF:BC2 SPECACT DLC (et av de få spillene jeg kan akseptere DLC på) Skal bare bli ferdig med Eat Lead så er jeg klar for Alan Wake, han ligger og venter i plasten sin på stuebordet Begynner å bli en god stund siden sist jeg jaktet på achievements nå, men tok 1000/1000 poeng i Silent Hill for litt siden. Veldig creepy den første gangen man spiller gjennom, helt til man får laserpistolen og dansen blir en helt annen. Grenser til det humoristiske når en zapper i hjel sistebossen med seks-sju skudd, selv på hardeste vanskelighetsgrad. Men godt spill, det vil jeg si. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Er det mulig å se hva de forskjellige secret achievements er på trueachievements.com? Sliter med å huske på hvilke jeg har tatt Har satt den til å vise Secret achievements jeg ikke har, men den viser fortsatt ikke Endret 2. juni 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er det mulig å se hva de forskjellige secret achievements er på trueachievements.com? Sliter med å huske på hvilke jeg har tatt Har satt den til å vise Secret achievements jeg ikke har, men den viser fortsatt ikke Snodig. Den viser dei for meg, men eg har ikkje rørt nokon innstillingar for det såvidt eg kan huske. Eg bruker for det meste To do-lista på TA til det formålet, kanskje du kan prøve det? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Prøvde det også, viser fortsatt bare "Secret Achievement". Nei dette var leit Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Kjipers! Kanskje Ellusion eller David kan hjelpe? Dei er jo veteranar på TA edit: Customize - my settings i menyen, der kan du hake av for å vise secret achievements. Forresten, hvis du speler eit heilt nytt spel der ingen har fått dei secret achivements som du lurer på, så vil vel heller ikkje TA kunne gje deg info om dei. Endret 2. juni 2010 av Misteltein Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Virker som det kun er achievements på Alpha Protocol som ikke vises, skulle tro de ble oppdatert når noen fikk tak i dem. Irriterende med Secret Achievement i listen med det jeg har gjort. Satser på at det er fikset da, og at det kommer etterhvert. Infoen ligger jo ute, så hadde vært greit om de fikset det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå