Huggiii Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Oi, eg tror eg missforstod denne tråden. Trodde bare det holdt med å fullføre spillet. har langt ifra full score på achivementsene. Men, spilte nettopp gjennom Dragon Age på pc. Nemlig Tvilte litt på at du hadde fullført GoW 2 Hvorfor skulle det være ett problem? GoW 2 er helt overkommelig å få Platinum på. Bannet muligens ett par ganger på siste challengen, men det hører med. Facepalm.... Lenke til kommentar
Grumpington Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 aahh +Borderlands 1500/1500 deilig å være ferdig med Mad Moxxi's Underdome der ja Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvorfor skulle det være ett problem? GoW 2 er helt overkommelig å få Platinum på. Bannet muligens ett par ganger på siste challengen, men det hører med. Du burde få en medalje klarer du å få Platinum på ett 360 eksklusivt spill (kanskje en i platinum ) Lenke til kommentar
Grumpington Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvorfor skulle det være ett problem? GoW 2 er helt overkommelig å få Platinum på. Bannet muligens ett par ganger på siste challengen, men det hører med. Du burde få en medalje klarer du å få Platinum på ett 360 eksklusivt spill (kanskje en i platinum ) holder det med Platinum Medal 25GS i Street Trace:NYC ? =) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 aahh +Borderlands 1500/1500 deilig å være ferdig med Mad Moxxi's Underdome der ja Gratz. Mangler selv disse action skill-cheevosene, og levle meg opp til level 51 og 61. Var digg å bli ferdig med Moxxi i går ja. Garantert kjipeste DLC`en jeg har vært borti som jeg kan huske. Håper fjerde DLC-pakka blir bedre enn hvertfall Moxxi, som kommer nok i slutten av mai eller starten av juni. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har ikke mange fullførte spill.. Bare Assassins Creed 2 faktisk Men mangler bare Mass Effect 2 på Insanity så har jeg 1030/1030 Noen som har tips til hvilken class som er enklest å runne det på? Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 aahh +Borderlands 1500/1500 deilig å være ferdig med Mad Moxxi's Underdome der ja Splitscreen med en lvl 1 og en lvl 61? Einaste måten eg ser, men eg har ikkje gidda pga tidsbruken. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har ikke mange fullførte spill.. Bare Assassins Creed 2 faktisk Men mangler bare Mass Effect 2 på Insanity så har jeg 1030/1030 Noen som har tips til hvilken class som er enklest å runne det på? Soldier. Maks adrenaline rush og det blir nesten for lett. Ser for meg at det er godt gjennomførbart med infil og sentinel også. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Har ikke mange fullførte spill.. Bare Assassins Creed 2 faktisk Men mangler bare Mass Effect 2 på Insanity så har jeg 1030/1030 Noen som har tips til hvilken class som er enklest å runne det på? Jeg har den ikke selv, men har kommet forbi de tøffeste punktene og har bare slutten igjen. Soldier, nytt spill så du får alle bonusene for "long term service" (penger, ressurser, xp bonus), valgte Warp ammo (squad) som special skill, og plukket opp Widowmaker sniper fra første collector story punkt (med soldier adrenaline rush dmg bonus dreper du collectors på et skudd). Brukt hun mørkhåra australske og Garrius som team hele veien. Pga, 2x overload, 2x concussion blast, og 1x warp samlet mellom oss. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Splitscreen med en lvl 1 og en lvl 61? Einaste måten eg ser, men eg har ikkje gidda pga tidsbruken. Grats til alle som orket å fullføre Boringlands ja =) Level 10-15 host, resten 50+. Tilnærmet umulig å gjennomføre på annen måte da jeg tipper du har brekt cd'n eller frivillig lagt deg inn lenge før du kommer til siste wave. Brukte vel ca. 8 timer over 4 sesjoner. Facepalm.... Ikke tull da, 1000/1000 GS i God of War 2 er jo mektig imponerende! =) Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ikke tull da, 1000/1000 GS i God of War 2 er jo mektig imponerende! =) Har driti meg litt ut jeg da sikkert <_< Trodde dere prata om Gears of War 2 Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ikke tull da, 1000/1000 GS i God of War 2 er jo mektig imponerende! =) Har driti meg litt ut jeg da sikkert <_< Trodde dere prata om Gears of War 2 Seriously? Må seie meg enig med Ellusion, det kreves syke skills for 1k GS i god of war 2, spesielt på den reint tekniske biten. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er det her for noe skvip da, så ikke at denne lå under Microsoft. Sånn kan det gå, da er det selvfølgelig snakk om Gears of War 2. GoW er for meg synonymt med God of War. Da skal dere få lov til å fortsette med harseleringen deres eller hva dere måtte ønske Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er det her for noe skvip da, så ikke at denne lå under Microsoft. Sånn kan det gå, da er det selvfølgelig snakk om Gears of War 2. GoW er for meg synonymt med God of War. Da skal dere få lov til å fortsette med harseleringen deres eller hva dere måtte ønske Det var ikkje meininga å såre følelsane dine. Herlig serie med misforståelsar her, det var til å begynne med snakk om CoD:WaW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 aahh +Borderlands 1500/1500 deilig å være ferdig med Mad Moxxi's Underdome der ja Ikke at det har så mye å si, men blir ikke spillet "fullført" og kommer opp med full achievement-score hvis du ikke har lastet ned alle DLC'ene ? Sett at du har alle achievementene i orginalspillet, og alle DLC'ene du faktisk har kjøpt, selvsagt. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 aahh +Borderlands 1500/1500 deilig å være ferdig med Mad Moxxi's Underdome der ja Ikke at det har så mye å si, men blir ikke spillet "fullført" og kommer opp med full achievement-score hvis du ikke har lastet ned alle DLC'ene ? Sett at du har alle achievementene i orginalspillet, og alle DLC'ene du faktisk har kjøpt, selvsagt. nei Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Tenkte jeg skulle fullføre alle cheevosene i LFD2 DLC`et som kom i dag. Men neida, for å få den siste achievementen så må vi spille en gang hver uke etter ca. ettermiddagene på torsdager. Lette achievement, men irriterende at den siste for DLC`et krever dette. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Illegal Drifter og blcmn: Er på ingen måte meningen å mobbe, men situasjonen ble litt morsom før huggy så feilen. For PSN spillere er GoW synonymt med God of War. For Live spillere er GoW åpenbart Gears of War. Det er umulig å få gamerscore ut av God of War, og på motsatt side er Gears of War et utrolig tidkrevende spill å få full pott i (1750/1750). Av rundt 60k spiller som virkelig går inn for å fullføre det (trueachievement.com medlemmer), har bare 3,3% klart det. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Ikke at det har så mye å si, men blir ikke spillet "fullført" og kommer opp med full achievement-score hvis du ikke har lastet ned alle DLC'ene ? Sett at du har alle achievementene i orginalspillet, og alle DLC'ene du faktisk har kjøpt, selvsagt. Det gjør faktisk det internt på konsollen. Har du ikke aktivert dlc med nye achievements vises den originale poengsummen. På noen spill, som Fallout3, er hver kombinasjon av originalen + dlc unikt. Har du Fallout3 og Broken Steel, og en du sammenligner med har Fallout 3 og Mothership Zeta, vises disse som helt separate spill. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ikke at det har så mye å si, men blir ikke spillet "fullført" og kommer opp med full achievement-score hvis du ikke har lastet ned alle DLC'ene ? Sett at du har alle achievementene i orginalspillet, og alle DLC'ene du faktisk har kjøpt, selvsagt. Det gjør faktisk det internt på konsollen. Har du ikke aktivert dlc med nye achievements vises den originale poengsummen. På noen spill, som Fallout3, er hver kombinasjon av originalen + dlc unikt. Har du Fallout3 og Broken Steel, og en du sammenligner med har Fallout 3 og Mothership Zeta, vises disse som helt separate spill. Men hvis jeg har aktivert èn DLC, kommer poengsummen med alle DLC'ene? I mitt tilfelle har jeg Borderlands med Zombie Island og Secret Armory. Hvis jeg fullfører alle achievementene i disse, vil jeg da ha "fullført" spillet ? Kunne sikkert testa dette selv, men hva har men forum for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå