Filmvenn Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vi kan godt ha litt boosting neste uke da. Får tv da. Er nesten level 18 hvis ranken ikke er resatt. Så håper jeg får Rank22-achivementen som siste istede, litt mer tilfredstillende med den som siste orginale achivement i spillet. Hvis det kommer achivements i DLC da. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Sånn ja, det har vi Bayonetta 1000/1000 Forresten, viser seg jeg må fjerne dante fra lista, ettersom ny dlc kom just! Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Fullførte endelig Bayonetta på hardeste vanskelighetsgrad i kveld, og tok samtidig det eneste achievementet jeg manglet. Dette spillet er etter min mening blant de desidert beste tredimensjonale action-spillene denne konsollgenerasjonen, og jeg tror andre utviklere har mye å lære av folkene i PlatinumGames (som forøvrig ser ut til å beherske det meste av sjangre). Skulle gjerne sett mer av det utsøkte gameplayet og vidunderlige fiendedesignet, men da det ikke ser ut til å være nedlastbart innhold på vei, får man bare krysse fingrene for en eventuell oppfølger. Forresten, viser seg jeg må fjerne dante fra lista, ettersom ny dlc kom just! Jeg spilte faktisk gjennom dette like etter økten i Bayonetta. Innholdsmessig vil jeg ikke si ekstramaterialet er særlig imponerende; du kan lett ploge deg gjennom Dark Forest på under halvtimen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er Wallace & Gromit-episodene enkle å få 200/200 i? Vurderer å starte med den første for å få litt full pott i noen arcade-spill. Siden jeg så og si ikke har noe særlig av det av arcade-spilla, og det at jeg har rundt 1600MS Points å brenne av etter Perfect Dark. Skal prøve å få unngjort Scrap Metal og Toy Soldiers denne helga. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg orker ikke tanken på å drive med Demolition Man så jeg ser meg ferdig med achievementjaging i BC2 når jeg når 985 ved neste achievement (som forøvrig er Et tu, Brute). Er to kill spå vei. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Er Wallace & Gromit-episodene enkle å få 200/200 i? Ja. Bruk x360a som guide (som lister opp det hele skritt for skritt og NÅR du skal få achievements), ikke for at noe er vanskelig, men det er litt fjerne achievements man lett kan oversees. Siden du heller ikke lagrer spillet noe særlig er det lett å miste et par timer. Bortsett fra det, anbefaler jeg alle 4 episodene glatt. Et par timer hver og et hyggelig gjensyn med Wallace & Gromit =) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Er på god vei til 1000/1000 i Bad Company 2 nå. Egentlig enkelt å få 1000/1000 foreløpig. Har ikke kommet over noen bugs enda som i 1`ern. Mangler bare 3 cheevos. Som er knivstikke 5 venner, 20 demolish-kills og rank 22-achivementen. Disse har jeg nok iløpet mars måned. Da jeg nå går tilbake til litt fokusering på Tropico 3 igjen. Jeg fikk Et tu, Brute? i går, men det tok 6 stikk i stedet for 5. Den første var TrustingAlf, så fire på Zarge og til slutt en på This is Thomas. Bare si fra om du vil stikke meg i ryggen, så kan du kanskje hjelpe meg med Careful Guidence og Airkill? David noe tips for Demoliton-achivementen? Mangler bare denne nå på Bad Company nå. Takk for svar Ellusion, tror jeg skal plukke det opp i slutten av månden på arcade. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Bioshock 1100/1100, kjempe artig spill å få full pott på Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg orker ikke tanken på å drive med Demolition Man så jeg ser meg ferdig med achievementjaging i BC2 når jeg når 985 ved neste achievement (som forøvrig er Et tu, Brute). Er to kill spå vei. Du er klar over hvor lett den faktisk er? Bruk hodet, se på huset. Det er alltid stort sett 4 punkter i hvert av husene som må bli sprengt for at det detter ned. Dette er hjørnene selvfølelig. Er allerede over 13 selv etter 2timer med spilling for å prøve å oppnå achivementen som er den jeg mangler. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg fikk flest Destruction 2.0 kills som sniper med Mortar Strike, men også en del med UAV'en. Som Maury sier, ta heller hushjørnene enn veggene! On-topic: Har jo fullført BFBC2 (venter i spenning på nye achievements), og Metro 2033 ble fullført i morges Lenke til kommentar
j0lle_InnleggNO Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fullførte nettopp Mass Effect 2, og GOW 2. Begynte på FF XIII for noen dager siden, og spiller en del MP BC2. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 GOW 2? gratulerer Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fullførte nettopp Mass Effect 2, og GOW 2. Begynte på FF XIII for noen dager siden, og spiller en del MP BC2. Level 100 ? Glitchet eller fått den for realz ? Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Mass Effect 2. Fett spel, men einaren var eit hesthovud framføre. Håplaust ressurssankingssystem (jo - Mako any day framfor å skanne planetar), og svak historie. Men, som sagt, fett spel og kan ikkje vente til 3rn Lenke til kommentar
Grumpington Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 får vel legge til Army of Two 1150GS (har ikke den betalbare dlc'en) Fallout 3 1550/1550 (var litt på tide egentlig) Metro 2033 1000/1000 da blir neste skritt å få tatt de to simple achievementene jeg mangler i Assassin's Creed 2 neste =) Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Grats Dig =) Har 12-13 titler halveis gjennomført nå jeg skulle blitt ferdig med =/ Også dør modemet mitt på toppen. Håper på nytt i dag =) Lenke til kommentar
Grumpington Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Grats Dig =) Har 12-13 titler halveis gjennomført nå jeg skulle blitt ferdig med =/ Også dør modemet mitt på toppen. Håper på nytt i dag =) ouch med modemet.. alltid kjedelig når slike ting skjer =( men ble vist borderlands istedenfor assassins creed, fikk det billig av en kompis så da blei det å sitte å spille det istedenfor Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 200/200 på Scrap Metal Første arcade-spillet siden Dorritos jeg har 100% i. Driver på med første episode av Wallace And Gromit, men bomma på "Get Crackling"-achivementen så jeg må gjøre hele episoden på nytt og er ikke så ekstremt hypa til å forsette akkurat nå. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Litt påskenøtter etter at modemet kom på plass igjen =) + Metro 2033 1000/1000 - Fantastisk + Tropico 3 1000/1000 - El Presidente is busy ruuuling! + SAW 1000/1000 - Overraskende kult, beste "filmspill" uten sidestykke + Dante's Inferno 1040/1040 - Meh + Toy Soldiers 200/200 - Åååå mer mer mer, fabelaktig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Battlefield: Bad Company 2 1000/1000 Yes, nå kan jeg legge fra meg spillet fram til noe DLC med cheevos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå