Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe spesielt med guiden, men han spiller igjennom hele spillet med lydkommentarer og forslag til hvordan du bør spille. Fulgte rådene hans 100% de første timene og hadde en helt annen opplevelse enn når jeg spilte selv. Veldig gjennomført!

http://www.youtube.com/user/mactiddy

 

Supert, takker. Skal se igjennom når jeg starter på nytt =) Da var det bare å komme igjennom mye av det som blir liggende her...drukner om dagene, huff.

Lenke til kommentar

Gjorde meg ferdig med Mini Ninjas i dag. Spillet har holdt meg klistret til skjermen den siste uka, og selv etter å ha tatt samtlige achievements, kunne jeg godt tenkt meg å beholde ninjadrakten på i noen timer til. IO Interactive lager gode spill, og at de har taklet overgangen fra brutale Hitman til koselige Mini Ninjas, er imponerende.

 

Om det noensinne kommer en oppfølger (ikke det at jeg regner med det), må jeg ha den på lanseringsdatoen. Å nå 1000/1000 poeng i spillet er ikke verdens største utfordring, men kan være småirriterende da spillet mangler en oversikt over dyrene man må redde for å ta ett av de mest verdifulle achievementene.

Lenke til kommentar

Mini Ninjas var et koselig spill, ja! Men man har liksom ikke tid til å dvele ved fullførte spill heller.. :)

 

Fullførte Where the Wild Things Are i går, et helt greit spill. Det beste ved spillet var nok mimrefaktoren til barndommens sorgfrie dager, husker den boka godt fra da jeg var liten :love:

 

Where_The_Wild_Things_Are.jpg

Lenke til kommentar

Ble idag endelig ferdig med Civilzation Revolution! :D

 

 

Grats! Fantastisk spill egentlig, en treffende mellomting mellom ukeslange spill i CIV man sjeldent har tid til lenger, men ei heller altfor enkelt. Det beste og mest unike RTS på konsoll. Håper på en oppfølger snart =)

Lenke til kommentar

Kom over denne tråden og forumet ved ett uhell(hell?), så tenkte jeg skulle dele min "skryteliste!" Siden jeg er en liten achievement jeger selv!

 

Retail 1000+

Oblivion (1250)

Mass Effect (1050)

Fable II (1100)

Scene It! BOS! (1250)

Dragon Age : Orgins (1100)

 

Retail 1000

King Kong

Dirt

Just Cause

Test Drive Unlimited

Prey

PES 6

Fight Night 3

COD2

Blazing Angels

Assasins Creed

Lost Via Domus

Earth Defence Force 2017

Madden NFL 06

Lego Stars Wars : TCS

Cars : Mater-National

Scene it! LCA

Football Manager 2007

Fallout 3

Tiger Woods 09

Monopoly

Transformers: The Game

The Bourne Conspiracy

Beowulf

Tiger Woods 10

PES 08

Civ Rev

Dead Space

 

XBLA

Worms

Golden Axe

Heavy Weapon

Carcassone

Doom

Small Arms

SWOS

Bankshots Billiards 2

Novadrome

Duke Nukem 3D

Dash of Destruction

UNO

Wolfenstein 3D

Frogger

Pac Man C.E

Battlefield 1943

Ticket to Ride

Death Tank

Monkey Island SE

South Park

 

Prosent Achivement gjennomført (TA) : 81.74 (uten DLC)

32 Retail 20 XBLA

Lenke til kommentar

Kom over denne tråden og forumet ved ett uhell(hell?), så tenkte jeg skulle dele min "skryteliste!" Siden jeg er en liten achievement jeger selv!

 

Velkommen skal du være Duce - et par imponerende titler der =)

 

Siste for egen del:

 

+ Fallout 3 (PC) 1550

+ PotC: At World's End

Lenke til kommentar

Pen liste, Duce! Jeg har lurt litt på Blazing Angels og Earth Defence Force, hvordan er de å spille? (Lette, kjappe, frustrerende, etc?)

 

Du må få inn gamercardet ditt i avataren, så kan vi se hvor mange poeng du har også ;)

 

Min siste: Sega Mega Drive Ultimate Collection. Nå blir det en pause fra sankingen ettersom jeg har fått meg Bad Company 2 :love:

(Det vil si: Jeg sanker achievements der óg, men de får lov til å komme når det passer dem selv :))

Lenke til kommentar

Fight Night 3, 1000/1000,ikke så vanskelig akkurat siden man kunne bruke skitne triks uten at det fikk følger for deg.Men underholdnings verdien gikk opp;)Blazing Angels har jeg prøvd å spille noen ganger men har måttet avslutte ganske tidlig pga jeg ble kvalm/flysyk hver gang.Det lille jeg spilte var ok men kan ikke si mer om det.

Lenke til kommentar

Pen liste, Duce! Jeg har lurt litt på Blazing Angels og Earth Defence Force, hvordan er de å spille? (Lette, kjappe, frustrerende, etc?)

 

Du må få inn gamercardet ditt i avataren, så kan vi se hvor mange poeng du har også ;)

 

Min siste: Sega Mega Drive Ultimate Collection. Nå blir det en pause fra sankingen ettersom jeg har fått meg Bad Company 2 :love:

(Det vil si: Jeg sanker achievements der óg, men de får lov til å komme når det passer dem selv :))

 

Takk. Syntes Blazing Angels var noe vanskelig med tanke på achievementene. Men med hjelp fra X360a.org siden gikk det greit! Noen bra "Tips" der ;-) EDF var mest morsomt å spille samme med en kompis, å muligens ett MUST på de hardeste brettene. Vil ikke kalle noen av dem kjappe hvertfall. EDF har ikke "stackable" achievements.

Lenke til kommentar

Kom over denne tråden og forumet ved ett uhell(hell?), så tenkte jeg skulle dele min "skryteliste!" Siden jeg er en liten achievement jeger selv!

 

Velkommen skal du være Duce - et par imponerende titler der =)

 

Siste for egen del:

 

+ Fallout 3 (PC) 1550

+ PotC: At World's End

 

Takk for det! Bare ett lite spørsmål, har dere noen tråd hvor dere "Booster" achievement? Eller bruker dere TA siden til det? Hadde igrunn vært ålreit å gjort det med nordmenn i blant.

Lenke til kommentar

Er på god vei til 1000/1000 i Bad Company 2 nå. Egentlig enkelt å få 1000/1000 foreløpig. Har ikke kommet over noen bugs enda som i 1`ern.

 

Mangler bare 3 cheevos. Som er knivstikke 5 venner, 20 demolish-kills og rank 22-achivementen. Disse har jeg nok iløpet mars måned. Da jeg nå går tilbake til litt fokusering på Tropico 3 igjen.

Lenke til kommentar

Takk for det! Bare ett lite spørsmål, har dere noen tråd hvor dere "Booster" achievement? Eller bruker dere TA siden til det? Hadde igrunn vært ålreit å gjort det med nordmenn i blant.

 

Vi prøver å bruke forumet som tilhører gruppen på TA (inn på gruppen, til høyre), men vi er jo ikke så mange enda. Der er det mer spill spesifikt. Prøv en post om hvilket spill du trenger hjelp til, vil fullføre etc., så svarer nok folk.

Lenke til kommentar

Er på god vei til 1000/1000 i Bad Company 2 nå. Egentlig enkelt å få 1000/1000 foreløpig. Har ikke kommet over noen bugs enda som i 1`ern.

 

Mangler bare 3 cheevos. Som er knivstikke 5 venner, 20 demolish-kills og rank 22-achivementen. Disse har jeg nok iløpet mars måned. Da jeg nå går tilbake til litt fokusering på Tropico 3 igjen.

 

Jeg fikk Et tu, Brute? i går, men det tok 6 stikk i stedet for 5. Den første var TrustingAlf, så fire på Zarge og til slutt en på This is Thomas. Bare si fra om du vil stikke meg i ryggen, så kan du kanskje hjelpe meg med Careful Guidence og Airkill? :)

Lenke til kommentar

Ja, seff David. Men må nesten hjelpe deg når jeg får tv tilbake. Den jeg har nå har gått dundas, kan dog hende jeg kjøper ny en i morra kveld uansett siden tv`en er litt gammal nå.

 

Har 2 dogtags fra venner fra før. Trenger gjerne noen flere, kan godt få min og dere som ønsker, hvis dere plasserer dere inne i noen hus som jeg sprenger opp :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...