~ David ~ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har noen av dere faktisk fullført spill med online del? Som f.eks - Bad Company (10000 kills achievement) - Gears of War (Seriously achievement) Er slike achievements som jeg kan bli litt imponert over Skjønner hva du mener, men jeg synes det er mer imponerende med skill-baserte achievements (COD-serien på Veteran eller Bionic Commando på Commando difficulty , f. eks). De du nevner kan jo i prinsippet hvem som helst få over tid. Men det betyr ikke at det ikke er fine achievements, Seriously.. er vel en av de mest attråverdige der ute.. Ønsker jeg hadde den så klart Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har noen av dere faktisk fullført spill med online del? Som f.eks - Bad Company (10000 kills achievement) - Gears of War (Seriously achievement) Er slike achievements som jeg kan bli litt imponert over Jeg har seriously Både i gears 1 og gears 2 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har noen av dere faktisk fullført spill med online del? Som f.eks - Bad Company (10000 kills achievement) - Gears of War (Seriously achievement) Er slike achievements som jeg kan bli litt imponert over Jeg har seriously Både i gears 1 og gears 2 Men hvor mange GS har du a? Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) I gears spillene eller totalt ? Har 62 000 samlet. I gears 1 har jeg 1250 I gears 2 har jeg litt over 1000 trur jeg. (Har alle de 1000 som følgte med spillet, men grunnet at jeg ikke er serlig glad i spillet lengre har jeg ikke giddet fullføre resten.) Endret 9. februar 2010 av Huggy Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da var Night at the Museum 2 og Disney-Pixar UP! i boks, begge på én dag Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da var Night at the Museum 2 og Disney-Pixar UP! i boks, begge på én dag Mener å ha lest at NatM2 tar under 2 timer å fullføre Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er vel å ta i, men det lar seg nok gjøre dersom du har spilt det en gang allerede.. 3-4 timer er vel mer realistisk, men det heller er jo ikke så lang tid da Moro med slike spill! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 200/200 i Sonic the Hedgehog 1. Det har gått rundt 15 år siden den første gangen jeg spilte dette spillet, men alikevel klarte jeg å oppdage nye snarveier. Artig! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Det er vel å ta i, men det lar seg nok gjøre dersom du har spilt det en gang allerede.. 3-4 timer er vel mer realistisk, men det heller er jo ikke så lang tid da Moro med slike spill! Tok dette selv for noen dager siden. Enkelt spill. Utenom siste greia på siste boss så sleit jeg ikke. Skjønte ikke hva jeg skulle gjøre, men endte opp å flakse meg gjennom. Endret 19. februar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 The Godfather II er i boks. Trivelig spill, men kanskje noe monotont i lengden. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 The Godfather II er i boks. Trivelig spill, men kanskje noe monotont i lengden. hvor mye har du i gs egentlig ? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 The Godfather II er i boks. Trivelig spill, men kanskje noe monotont i lengden. hvor mye har du i gs egentlig ? Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 970/970 !!i Condemned:criminal org..Har hatt spillet i flere år men tok det frem igjen for å vise det til en kamerat.Endte opp med å spille det på nytt og siden jeg hadde de fleste ach.mentene fra før prøvde jeg å få de siste jeg manglet.Har bare 8/116 spill som jeg har alle achievementene til,så ikke noe særlig å skryte av egenlig.Passerte 51 000 i GS i går btw hehe. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Brütal legend 1090/1090 Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tok 1000/1000 i Dante's Inferno her om dagen. Overraskende mye tid som går med til utforsking og leting i dette spillet, noe jeg ikke hadde regnet med da omgivelsene ikke er blant de mest spennende. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Tok 1000/1000 i Dante's Inferno her om dagen. Har det på lista, kommer nok til det etterhvert =) Hvordan var det sammenlignet med feks Darksiders (som jeg heller mer mot å prøve først). + Disney's UP + Cloudy with a chance of meatballs + Night at the museum 2 + Brave (styr unna!) + A Kingdom for Keflings Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har det på lista, kommer nok til det etterhvert =) Hvordan var det sammenlignet med feks Darksiders (som jeg heller mer mot å prøve først). Det kommer nok helt an på hvor godt du liker omgivelsene (les: Helvete) i spillet. Akkurat som I Darksiders må det en del leting til før du når 1000/1000 poeng, men siden omgivelsene er så lite varierte, synes jeg denne prosessen ble nokså kjedelig i Dante’s Inferno. Spillet ble rett og slett litt for infernalsk for min del. Anbefaler å skrive ut en guide på forhånd hvis du går for å ta alle achievements, da du lett kan gå glipp av mange av dem. Noen krever for eksempel at du snakker med samme karakter gjentatte ganger hver gang du ser han, mens andre krever at du redder bestemte individer du ellers ville drept. Men når du er klar over dette på forhånd, når du 1000/1000 fortere enn et olja lyn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Yay, endelig 1100/1100 i Bioshock! Litt feigt, men brukte "mactiddy" sin walkthrough på Youtube. Good times. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Yay, endelig 1100/1100 i Bioshock! Litt feigt, men brukte "mactiddy" sin walkthrough på Youtube. Good times. Grats! Har fremdeles å spille gjennom på hard uten vita tanks, da dlc ble lasta ned halveis =/ Hva er spesielt med denne guiden? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 snkupo: Ikke noe uvanlig for oss gs-horer altså =) Råd tatt til betraktning. Gikk igjennom demoen for Dante, virka helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå