~ David ~ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg vet achivements er gøy, men THAT fun? Har ikke du sånn 100 000 nå? Rundet 120K i dag Fikk det på Prince Caspian (1000/1000), og så kan jeg føre opp Ratatouille på listen også! Jepp, det er that fun -> EDIT: La til quote av det jeg egentlig svarte på. Endret 20. januar 2010 av This is David Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Gratulerer får en vel si. Hver person får vel gjøre det som han/hun synes er best for han/hun selv å gjøre! Endret 19. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 120K er utrolig mye. Grattis med det Har selv snart 16K, men det er jo egentlig elendig med tanke på alle de spillene jeg har Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Rundet 120K i dag Fikk det på Prince Caspian (1000/1000), og så kan jeg føre opp Ratatouille på listen også! Jepp, det er that fun -> fantastisk! Gratulererer! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Takker og bukker, dere Bare for moro seff, som Error sier: Hver sin smak. Noen liker å jobbe for å komme høyt på rankinga på MW2, noen samler på frimerker og noen samler på achievements. Hver sin lyst! Now, on to 130K Lenke til kommentar
Grumpington Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 da kan man legge til + Brütal Legend bare 1000/1090 men føler ikke helt at dlc'en gir nok for pengene akkurat... andre ting jeg heller vil bruke penger på nå Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ikke verst! Vet ikke helt hva det er, men jeg sliter med å få følelsen med det spillet. Litt sånn 'meh' på en måte. Enig i at DLC ikke bør telle med; har man de originale 1000 så har man på en måte rundet spillet synes nå jeg. DLC burde vært regnet for seg selv. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Korleis var prince caspian, var det kjapt og lett å få 1k? Kjøpte spelet for under femtilappen frå en engelsk nettbutikk for å bytte det inn hos gamestop, men gadd ikkje å prøve det. Kanskje eg skal gjere det neste gang eg kjøper det. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Prince Caspian var griselett, bare å følge denne walkthroughen. Guiden på x360a finner du her EDIT: I guiden er det linket til en annen walkthrough, men den må du registrere deg og betale for å bruke. Bruk derfor den jeg linker til her, og følg guiden for å sanke evt. achievments du ikke har fått etter å ha rundet spillet. Endret 23. januar 2010 av This is David Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 dead space 1000/1000 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Grattis! Dead Space var en av de bedre spillopplevelsene jeg hadde i 09. Meget positiv overraskelse Kan nå legge til Pirates of the Caribbean, har hatt bare 100G på det i nesten ett år, bestemte meg endelig for å fullføre det. Anbefales ikke.. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da var jeg ferdig med Bayonetta 1000/1000. Tok 25 Timer & 36 Min. før jeg hadde gjort alt sammen Da er det å starte på Darksiders Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da var jeg ferdig med Bayonetta 1000/1000. Tok 25 Timer & 36 Min. før jeg hadde gjort alt sammen Da er det å starte på Darksiders Jeg bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 + Prince of Persia 1000/1250 (har, men ikke orket begynne på DLC enda, kommer nok) Noen tips til hvordan jeg skal holde ut det spillet? Blir så lei av å trykke meg rundt i tak og vegger at jeg alltid bytter spill innen en time har gått. Helt ærlig fatter jeg ikke i ettertid hvordan jeg holdt ut. Hadde det på samme måte lenge - kjøpte spillet med DLC for hundrelappen på Play ca. ett år siden og hadde bare achievementen "start the adventure" eller hva det var siden det (10G for å trykke startknappen omtrent). Tror situasjonen var ideel i at jeg ikke hadde noe som helst annet å spille som fikk meg i humør. DLC har jeg forsøkt å begynne på et utall ganger nå, men orker ikke. Ta de værste, mest frustrerende delene av originalen, gang dette opp med 10, og du sitter igjen med hva DLC handler om utelukkende. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Syntes Prince of Persia var enkelt og gøy å skaffe 1000/1000, visste dog ikke at det kom DLC ut. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 + Star Wars Clone Wars: Republic Heroes + Interpol: The Trail of Dr. Chaos Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tok forresten den siste av de originale achievementene på Left 4 Dead her om dagen, Zombie Genocidest. Har ikke lastet ned DLCen, og kommer heller ikke til å gjøre det. Mener likevel jeg har fullført spillet. Kan vi ta en avstemning, Per? På om folk mener DLC skal telle med på 100% completion? Du kan vel også bytte navn på tråden, dvs. ta vekk gåsetegnene på "store", for tråden er jo blitt 12 sider lang allerede =) Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Tok forresten den siste av de originale achievementene på Left 4 Dead her om dagen, Zombie Genocidest. Har ikke lastet ned DLCen, og kommer heller ikke til å gjøre det. Mener likevel jeg har fullført spillet. Kan vi ta en avstemning, Per? På om folk mener DLC skal telle med på 100% completion? Du kan vel også bytte navn på tråden, dvs. ta vekk gåsetegnene på "store", for tråden er jo blitt 12 sider lang allerede =) Hehe, skal se hva jeg får til. Men derfor jeg foretrekker TA over x360a, der du kan velge å ekskludere DLC fra om du har fullført et spill eller ikke. Misforstå meg rett, jeg kjøper og fullfører de fleste DLC, men misliker hvordan det dukker opp i lista over uferdige spill på x360a så fort de vet hva achievements er. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Godfather 2,1000/1000.Begynner på nytt på eneren som jeg ikke har spilt på etpar år.Husker jeg døde utallige ganger der og derfor ikke giddet mer,but here we go again... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Mass Effect: 1200/1200 Bare noen få timer med spiling igjen nå før det er Mass Effect 2 sin tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå