OHJohansen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Både Viasat og Altibox har kommet med HD-kvalitet på filmleie ? men Get lar vente på seg. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Anders Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 og hos oss fungerer ikke tjenesten i det hele tatt :-( Grunnet mangelen på toveis kommunikasjon i nettet hos oss! Helt latterlig! På infokanalen dems sier de at "så lenge du kan motta internett fra oss, kan du også få filmleie" men dette stemmer ikke. det er jo direkte løyn. Vi kan motta internett, men vi har ingen filmleie :-( Lenke til kommentar
Gjest Kristoffer Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Til Anders, sjekk at du ikke har retursperre på tv-uttalet ditt. F.eks. prøv å koble HDPVR mottakeren til der internettmodemet er koblet Lenke til kommentar
Gjest elsker get Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 HD er en kuriositet i dette landet. Like greit at de venter slik at produktet blir bra. Boksene til altibox og viasat er latterlig ræva sammenlignet med Get sine. Samme gjelder filmleietjenesten Lenke til kommentar
the soul Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 og hos oss fungerer ikke tjenesten i det hele tatt :-(Grunnet mangelen på toveis kommunikasjon i nettet hos oss! Helt latterlig! På infokanalen dems sier de at "så lenge du kan motta internett fra oss, kan du også få filmleie" men dette stemmer ikke. det er jo direkte løyn. Vi kan motta internett, men vi har ingen filmleie :-( Hadde det vært mangel på toveis kommunikasjon eller retursignaler som det kalles, så hadde du ikke hatt internet. Den saken er ganske innlysende. Lenke til kommentar
Gjest Anders Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vi har ikke internett fra Get nå. Men jeg har snakket med dem og forhørt meg med hva de kan levere av hastighet til oss, og da fortalte de meg at de kunne levere internett med bra hastighet til oss. Så ifølge get, så skal vi kunne få internett. Etter at den filmleie ikke fungerte, så snakket jeg med Get, og fikk da opplyst om at det ikke var toveiskommunikasjon i nettet vårt (selv om vi er tilknyttet et oppgradert nett (måtte registrere oss som kunder på nytt)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg