Gå til innhold

Max Payne i Brasil

Anbefalte innlegg

mnja. Det Far Cry 1 ble populært for var grafikken og gameplayet, ikke historien. Stemningen var også ganske viktig, det var få spill før det som klarte å presentere et så vakkert og "levende" landskap. Far Cry 2 videreførte stemningen og grafikken, men gameplayet var helt forjævlig i forhold til orginalen.

I Max Payne 3 sitt tilfelle så er de ikke tr00 mot noe. Hele varemerket blir voldtatt! Gameplayet er totalt annerledes, vekk med bullettime, inn med coversystem! Stemningen er LOL PALMER kontra dystre New York, i tillegg til at de hverken ikke har samme historieforfatter eller stemmeskuespiller som i de forrige. Eneste Max Payne 3 ser ut til å ha til felles med de to forrige spillene i serien er at de begge inneholder våpen :V

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mnja. Det Far Cry 1 ble populært for var grafikken og gameplayet, ikke historien. Stemningen var også ganske viktig, det var få spill før det som klarte å presentere et så vakkert og "levende" landskap. Far Cry 2 videreførte stemningen og grafikken, men gameplayet var helt forjævlig i forhold til orginalen.

I Max Payne 3 sitt tilfelle så er de ikke tr00 mot noe. Hele varemerket blir voldtatt! Gameplayet er totalt annerledes, vekk med bullettime, inn med coversystem! Stemningen er LOL PALMER kontra dystre New York, i tillegg til at de hverken ikke har samme historieforfatter eller stemmeskuespiller som i de forrige. Eneste Max Payne 3 ser ut til å ha til felles med de to forrige spillene i serien er at de begge inneholder våpen :V

Det eneste Far Cry 1 og 2 har tilfelles foruten navnet, er at begge har god grafikk sett med deres respektive tidssyn, hvilket er ganske likt dette tilfellet i Max Payne universet.

Uansett hva Far Cry 1 ble kjent for, så er det ingen tvil om at det hadde overhodet ingenting med oppfølgeren å gjøre, og da har det ikke noe å si hvor like de er grafikkmessig etter min mening.

Far Cry 2 tror jeg umulig ville ha solgt like mange kopier som det gjorde hadde det ikke vært for navnet, forhåpentligvis blir ikke det tilfellet med Max Payne3, selv om jeg personlig tror så.

Lenke til kommentar
The original Max Payne writer is not involved

The original voice of Max Payne is not involved

The original developers (Remedy) are not involved

The character looks completely different

The trademark long coat is gone

The noir style is gone

The location has changed

It's daylight

Huff, ingen kjøp på meg.

Fy faen..Rockstar burde holde seg til sandkasse røkla si. Skuffende av Remedy å gi slipp på Max Payne.

Lenke til kommentar
Ut i fra bildene å døme er dette ikke Max Payne lengre, bare karakteren. Triste greier. Men får vente til de første klippene før det kan bekreftes. Forventningene mine falt nå nettopp ned til bånn.

Enig. Dette var trist. Jungelen er ikke noe sted for den urbane Max Payne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...