mcgroven Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det neste spillet om den hardkokte politimannen foregår i varme strøk. Les mer Lenke til kommentar
Eonbarn_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 håper de holder seg litt tro til hva remedy(finsk ownage tbh) klarte å gjøre med spillet, håper de ikke bare pusher ut noe med rockstar merket på og håper det selger. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ut i fra bildene å døme er dette ikke Max Payne lengre, bare karakteren. Triste greier. Men får vente til de første klippene før det kan bekreftes. Forventningene mine falt nå nettopp ned til bånn. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ut i fra bildene å døme er dette ikke Max Payne lengre, bare karakteren. Triste greier. Men får vente til de første klippene før det kan bekreftes. Forventningene mine falt nå nettopp ned til bånn. Jepp, jeg lukter fail dessverre... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei...spillet ser sikkert godt ut. Men eg blei mektig skuffet over disse bildene her, dette ser slettes ikkjer ut som Max Payne for fem flate øre ihvertfall. Blir nok eit godt spill, men om det blir Max Payne godt er vel en helt annen sak Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ut i fra bildene å døme er dette ikke Max Payne lengre, bare karakteren. Triste greier. Men får vente til de første klippene før det kan bekreftes. Forventningene mine falt nå nettopp ned til bånn. Så vidt jeg klarer å se, er det ikke karakteren Max Payne heller. Skallet..? Really? Vi har ikke nok kortklippte badasser allerede? Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Huff. Det ser bra ut, men det ser ikke ut som et Max Payne spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, dette lignet ikke mye på Max Payne. Er det bare jeg som synes han hadde et bittelite hode i forhold til kroppen på det øverste bildet? Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Max Payne er jo en hardbarket politimann fra New York på jakt etter hevn. Men hva i alle dager har han i Sør-Amerika å gjøre? Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hva gjorde John McLain, en hardbarket politimann fra New York, i Los Angeles og Washington D.C.? Dessuten, familien hans er drept, og han har fått sin hevn, er er vel i Sør-Amerika og feirer med billig sprit og lett tilgjengelig dop som de fleste andre i samme situasjon. Endret 10. juni 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Artig detalj at han har blitt avhengig av smertestillende tabletter men Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Må se litt gameplay før jeg bestemmer meg. De har gått langt fra det gamle, gritty Max Payne temaet, noe som sikkert ikke blir like bra. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Skjønner egentlig ikke hvorfor de har latt muligheten til å bruke bullet time og regn gått til spille. Timeshift gjorde dette relativt greit. Å sette spillet i en lys og tropisk miljø vil garantert skade spillets stil (av det vi kjenner Max Payne). Som nevnt burde jeg vente til å se en film før jeg kritiserer dette, men det ser absolutt ikke lovende ut. Lurer litt på hvilken frihet de har fått. Håper iallefall at Remedy har kvalitetssikret historien. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har problemer med å se for meg hvordan de med sol og palmer skal få til Noir-satire av den sorten Max Payne vanligvis leverer, men man får vente og se. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Må innrømme at jeg er skeptisk til at Rockstar lager dette......Har mye større tro på Remedy som utvikler men vi får bare vente og se. Er ikke akkurat imponert over motoren som f.eks brukes i GTA4. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Får håpe at selv om det foregår i varmere strøk, så betyr det ikke at det blir slutt på all skytingen i bystrøk, eller elendigheten. Endret 10. juni 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det virker ikke som den Max Payne vi kjenner fra de to første spillene. Dette ser ut til å bli en helt annerledes spillopplevelse enn de to første og det virker som om serien ,dessverre og skuffende , tar en annen retning. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 The original Max Payne writer is not involvedThe original voice of Max Payne is not involved The original developers (Remedy) are not involved The character looks completely different The trademark long coat is gone The noir style is gone The location has changed It's daylight Huff, ingen kjøp på meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 De kunne like godt hatt ett annet navn på spillet. Men de håper vel å selge mer pga navnet. Får se om det blir kjøp, kommer helt ann på anmeldesene rundt omkring, men jeg har ingen forventninger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dette blir vel veldig likt situasjonen med "Far Cry" og "Far Cry 2", foruten navnet hadde jo spillene absolutt ingenting med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå