hagen48 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei Jeg lurer på om noen kan gi meg et godt råd. Jeg har skaffet meg en xbox som er til moding. Jeg ønsker å bruke monitor på pc framfor Tv. Har nå skaffet meg en Shuttle med plass til et Agp kort. Det jeg nå lurer på er hvilket skjermkort som det ville være gunstig for meg å skaffe. Jeg kommer ikke til å bruke pc til spilling kun som mellomledd for vising på monitor. Er det noen der ute som har et godt råd? :o Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Kjøp et TV-kort e.l. med video inn, så slipper du å tenke på denne funksjonen neste gang du skal kjøpe skjermkort. Lenke til kommentar
hagen48 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Smart . Ja for det kortet kan jeg jo sette i pci spor og ha agp fritt til senere bruk. Det var lurt. Tusen takk for hjelpen. Skal sette meg ned å få bestilt et tv-kort i dag. Takk for ditt svar. Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvis du har plass til det, vil jeg også anbefale at du kjøper et tv-kort med video-inn. Dette er mye enklere enn å ha et skjermkort med vide-inn, også med tanke på bruk. Jeg bruker selv xbox på det billigste terratec tv-kortet (4-500kr) og er fornøyd. Bildet er noenlunde bra, men jeg tør påstå at bildet blir litt bedre på en tv. Ellers hadde jo Dette vært noe? (dyrt, og må kjøpes fra utlandet, så jeg ville gått for tv-kort ) EDIT: skriveleif Lenke til kommentar
hagen48 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Hei Seigemannen Når du har brukbar erfaring med terratec tv-kort går jeg for det. Selv om bildet kan bli bedre på TV vil jeg så langt mulig bruke Xbox som multimediasenter med nett tilgang, så for meg føles det da riktigere å knytte den opp mot pc. Ops: takk for linken. Kunne vært ok. men med frakt etc. blir det nok litt for dyrt for meg akkurat nå. Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Mens jeg kommer på det: Slå av skjermbeskytteren på pcen før du begynner å spille. Utrolig irriterende å være midt i en online halo kamp, og plutselig dukker standard windows xp skjermbeskytteren opp Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå