TST Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vi møtte en av sjefene i Sucker Punch for å prate om inFamous. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Uten å si for mye, må jeg innrømme at slutten kunne ledet til en nummer to. Ikke en åpen slutt eller noe sånt, bare noe man kunne lagd en videre historie av, som kanskje hadde fungert. Uansett hva; det var et knallspill : ) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har aldri helt forstått hvordan moralske valg skal få man til å spille spillet 2 ganger, er spillet bra gjør jeg det som oftest uansett. Men forskjellene på selve spillopplevelsen har sjeldent forandret seg så veldig. Infamous har jeg ikke prøvd selv, men har veldig lyst. Har hørt at ond er litt "bedre" enn god, som ofte ser ut til å være tilfellet i slike spill. Ikke at det er meg imot ;p Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...on/767-inFamous Tar opp dette med moralske valg blandt annet. inFamous er et av de spillene som gir meg lyst på PS3. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har sett den, ja. Tenkte det ville bli ca det samme som Bioshock på det punktet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er forsåvidt et godt poeng han kommer med, og har tenkt det samme selv. Dessuten er det jo litt moro at de, som Yatzee sier, kaller spillet inFamous og alikevel legger opp til at du kan være snill. Jeg syns også BioShock skuffet stort på det området, særlig når de sier du må ta et moralsk valg men samtidig forer deg med bonuser for at du er snill. Men dette blir off topic, og jeg har ikke en gang spilt inFamous så jeg har ikke så mye mer jeg skulle ha sagt hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå