Gå til innhold

EA begraver Godfather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir neppe noe tredje Godfather-spill med det første.

...like så greit spør du meg. Spillt begge spillene på konsoll/maskin og det er ingenting å rope hurra for. Portingen fra consoll til pc på nr2 føltes vanvittig dårlig igjennomført, gameplayet er som en begrenset versjon av GTA og bringer intet nytt til sjangeren annent enn thememusikken fra Gudfaren filmene....

Kommer ikke til å savne et Gudfaren 3 spill...

Lenke til kommentar

Synes spillet er veldig bra, hvis det ikke var for sløv grafisk design og tydelige bugs osv.

Gruppa som laget dette spillet var ikke gode nok. EA brukte dem sikkert pga billig arbeidskraft....og vi fikk hva de betalte for....tragisk. Virkelig tragisk.

Men den er en greit tidsdreper mens jeg venter på Mafia 2...oooh baby!

Lenke til kommentar

For en meningsløs artikkel...Hvis, Om, Men, Kanskje...

Utgivere bryr seg katta om kritikk, så lenge spillene selger greit. Dette er bare svada prat for galleriet. De har ingen moralske forpliktelser, og tenker (selvfølgelig) bare penger. Har en misstanke om at spillene har solgt greit, til tross for dårlig kritikk. Å sammenlikne spillene med filmene blir bare tull. Jeg gir vel blanke i om spillet er trofast eller ikke til filmen! At spillet er likt med forgjengeren er heller ingen nyhet innen pc spill. De fleste oppfølger-spill er jo faktisk det. Hvis oppskriften i den første funker, forrandrer vi ikke noe særlig på det. Golden rule som 95% av spillutviklerene forholder seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...