mcgroven Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det blir neppe noe tredje Godfather-spill med det første. Les mer Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det blir neppe noe tredje Godfather-spill med det første. ...like så greit spør du meg. Spillt begge spillene på konsoll/maskin og det er ingenting å rope hurra for. Portingen fra consoll til pc på nr2 føltes vanvittig dårlig igjennomført, gameplayet er som en begrenset versjon av GTA og bringer intet nytt til sjangeren annent enn thememusikken fra Gudfaren filmene.... Kommer ikke til å savne et Gudfaren 3 spill... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) På grunn av at det ble dårlig mottatt så velger de å ikke lage et spill til? Endret 10. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 På grunn av at det ble dårlig mottatt så velger de å ikke lage et spill til? Hva er så rart med det? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis jeg forstår det riktig så er ikke det å bli dårlig mottatt det samme som å selge dårlig, og så lenge noe selger så burde vel det være grunn nok til å lage fler spill? Det ble uansett ikke såå dårlig mottatt. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Er nok for det beste dette... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Synes spillet er veldig bra, hvis det ikke var for sløv grafisk design og tydelige bugs osv. Gruppa som laget dette spillet var ikke gode nok. EA brukte dem sikkert pga billig arbeidskraft....og vi fikk hva de betalte for....tragisk. Virkelig tragisk. Men den er en greit tidsdreper mens jeg venter på Mafia 2...oooh baby! Lenke til kommentar
dapre Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 For en meningsløs artikkel...Hvis, Om, Men, Kanskje... Utgivere bryr seg katta om kritikk, så lenge spillene selger greit. Dette er bare svada prat for galleriet. De har ingen moralske forpliktelser, og tenker (selvfølgelig) bare penger. Har en misstanke om at spillene har solgt greit, til tross for dårlig kritikk. Å sammenlikne spillene med filmene blir bare tull. Jeg gir vel blanke i om spillet er trofast eller ikke til filmen! At spillet er likt med forgjengeren er heller ingen nyhet innen pc spill. De fleste oppfølger-spill er jo faktisk det. Hvis oppskriften i den første funker, forrandrer vi ikke noe særlig på det. Golden rule som 95% av spillutviklerene forholder seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå