vegge Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Klokken er nu 05:25. Hvorfor legge seg så tidlig? Egentlig kom jeg hjem fra krabbetur kl. 02:00. Det var mygg, torden, lyn, regn og ingen krabber. Btw, skal vi ikke avtale en dato/tidspunkt der alle brukerne logger seg på forumet? Så kan vi slå rekorden fra 5. mai med 119 brukere innlogget samtidig..! Forresten burde jeg kanskje legge meg jeg også.. Skal opp kl. 09:00 i morgen.. :| Nå kom jeg plutselig på at det aldri er lurt å skrive sms, tråder, mail e.l. når man er full eller (over)trøtt. Edit: så nå at det er logget på fire nye brukere.. kanskje noen av dem svarer her..? Anyways.. zZ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 er.. Var du full når du skrev dette. Ikke det at det høres så fullt ut men det ikke typisk deg å skrive noe slikt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg kan være med... Men jeg stikker på ferie på mandag. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Klokken er nu 05:25. Hvorfor legge seg så tidlig? HAHA! Jeg var våken da ,men jeg hadde akkurat stått opp. Skulle på jobb. Men 119 er ikke allverden da. Diskuter.no har jo hatt flere hundre medlemmer inlogget samtidig. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hvem med verdens rekord i antall inlogget på ett php forum på en gang a? :wink: Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hahaha.. Måtte bare lese denne tråden, så for meg en ordentlig oppvask, så bare dette Har selv vært alene flere ganger her inne, men stemmer for en ting jeg også; ... 119 må vi da klare og slå !? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 er med jeg men hvem setter opp dato og kokkeslett for inlogging da? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hallo folks, 119 blir ikke vanskelig å slå... Er med dønn jeg... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 er.. Var du full når du skrev dette. Ikke det at det høres så fullt ut men det ikke typisk deg å skrive noe slikt. Hehe, jeg har ikke for vane å poste så mye under Off-topic nei. Forresten var jeg ikke full (bare trøtt), men jeg skal se om vi kan ordne noe utover natta på lørdag.. Angående å slå rekorden på 119, så tror jeg det krever litt oppmerksomhet. Kanskje få noen moderatorer med.. lag en tråd.. en artikkel, et eller annet. Selv skal jeg i militæret 23. juli, så tviler på jeg får anledningen til å være med. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Er med jeg ps. IKKE skriv i fykka ;P Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Vi sjekker hvor mange som kan logg inn før hele systemet krasjer!!! :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 klokken er nå 05:49 :-) Det er 2 brukere i forumet :: 1 Registrert, 1 Skjult og ingen Gjester Høyest antall samtidige brukere på forumet var 119 den 05 Mai 2003 21:49 Registrerte Brukere : Mr.Ueland Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Det er da flere nerder våkne på den tida av døgnet. Vedder på at de lukker nettleser-vinduet elnsn. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 ps. IKKE skriv i fykka ;P Vel, noen klarer å drikke med måte.. Greit nok at det i et lite øyeblikk er gøy å drikke seg snydas, men jeg liker å huske hva jeg har gjort dagen derpå. (derfor er det bra jeg har digitalkamera.. ) PS. Se, ingen skrivefeil.. *drikke vann* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå