Gå til innhold

Dere er alle en gjeng med kyllinger!!!

vegge

Anbefalte innlegg

Klokken er nu 05:25. Hvorfor legge seg så tidlig?

forumet.jpg

Egentlig kom jeg hjem fra krabbetur kl. 02:00. Det var mygg, torden, lyn, regn og ingen krabber.

Btw, skal vi ikke avtale en dato/tidspunkt der alle brukerne logger seg på forumet? Så kan vi slå rekorden fra 5. mai med 119 brukere innlogget samtidig..!

Forresten burde jeg kanskje legge meg jeg også.. Skal opp kl. 09:00 i morgen.. :| Nå kom jeg plutselig på at det aldri er lurt å skrive sms, tråder, mail e.l. når man er full eller (over)trøtt.

Edit: så nå at det er logget på fire nye brukere.. kanskje noen av dem svarer her..?

Anyways.. zZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klokken er nu 05:25. Hvorfor legge seg så tidlig?

forumet.jpg

HAHA! Jeg var våken da ,men jeg hadde akkurat stått opp. Skulle på jobb. Men 119 er ikke allverden da. Diskuter.no har jo hatt flere hundre medlemmer inlogget samtidig.

Lenke til kommentar
:lol: er.. Var du full når du skrev dette. Ikke det at det høres så fullt ut men det ikke typisk deg å skrive noe slikt. :roll:

Hehe, jeg har ikke for vane å poste så mye under Off-topic nei. Forresten var jeg ikke full (bare trøtt), men jeg skal se om vi kan ordne noe utover natta på lørdag.. ;)

Angående å slå rekorden på 119, så tror jeg det krever litt oppmerksomhet. Kanskje få noen moderatorer med.. lag en tråd.. en artikkel, et eller annet. Selv skal jeg i militæret 23. juli, så tviler på jeg får anledningen til å være med.

Lenke til kommentar
ps. IKKE skriv i fykka ;P

Vel, noen klarer å drikke med måte.. Greit nok at det i et lite øyeblikk er gøy å drikke seg snydas, men jeg liker å huske hva jeg har gjort dagen derpå. (derfor er det bra jeg har digitalkamera.. :D )

PS. Se, ingen skrivefeil.. *drikke vann*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...