Tottoro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ser ikke at det er laget noe tråd om dette spillet, så mekker en jeg. Gidder ikke skrive så mye, så tar det lille jeg skrev på GR. Startet en trial account i dag, etter å ha blitt utsultet på et artig rollespill. Var kjempeproblemer med dette i startfasen. Det samme vi nå ser med AoC (Ja, det kommer seg) Men nå har det virkelig tatt seg opp. En drøss med classes og races å velge mellom. Jeg kjørte opp en Sorcerer. Spiller sjeldent en magi class, men tenkte å prøve ettersom jeg egentlig er blitt ganske lei light armor dudes. Trial accounten kan bare ta deg til level 10 på øya du starter på. Men var utrolige morsomme levler. Merker at det er litt dybde i spillet og morsomme quester/lore. Høydepunktet var vel egentlig tempelet på slutten av tiden på øya. (Den første såkalte dungeonen du kommer i) Ganske vanskelig hvis man ikke følger med. Dette er ikke en review av spillet, men anbefaler folk å teste ut trialen. Tror mange vil like det. Er nok en del folk som begynner å bli rimelig lei WoW nå. Varj Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen. Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 For spillere som har en kotno som har vært deaktivert lenger enn 60dager har de fått nå fått en gratis måned. Min konto var bare ca 55dager så jeg slapp gratis måned, surt ! Men tror veldig mange ville blitt positivt overrasket viss de nå prøvde spillet. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Får vel fyre det opp igjen i nærmeste fremtid da, takk for tipset om 1 gratis måned btw. Eneste negative jeg kan si så lenge jeg spilte var det store fraværet av spillere. Ellers er det en enorm verden å utforske og gjøre så mangt i!! Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) At du sammenligner AoC release med Vanguard's release setter jeg spørsmålstegn til. Begge hadde problemer ja - men Vanguard var 10 ganger værre. Da jeg starta var det faktisk helt uspillbart. At de ikke skulle ha soner var bare tull. Spillet lagget så mye at jeg ga opp. AoC var hvertfall spillbart. Synes heller det ikke var spesielt interessant. For min del føyer det seg inn i rekken med random MMORPG spill. Endret 10. juni 2009 av blf Lenke til kommentar
Thommy B Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Noen som spiller dette spillet om dagen? Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jeg spiller forsatt. Og nå får vi visst oppdateringer også Twighlyte Song er et aktivt guild med et par hundre medlemmer. Og som oftest ser jeg 20-30 stk online til enhver tid, det er ikke ille med tanke på at jeg i tillegg er europer. http://massively.joystiq.com/2011/07/10/soe-fan-faire-2011-an-update-on-vanguard/#continued Endret 11. juli 2011 av Everket Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Gammelt nytt, men ser at det ikke er postet her: "On March 21, 2012, SOE announced that Vanguard would become free to play in summer 2012". Håper at dette bringer inn masse spillere, noe Vanguard sårt trenger :-/ Jeg skal i vertfall teste spillet igjen da! 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Kan vel ta en titt, men har ikke store forhåpninger til spillet. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Liker det egentlig veldig godt, men savner folk. Jeg kommer garantert til å fyre det igang igjen om det kommer flere. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Gleder meg veldig. Har enda en hel hau av huler jeg ikke har utforsket. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Husker jeg kjøpte Vanguard for lenge siden uten å spille mer enn de 30 første dagene. Husker ikke helt grunnen, men tror ikke foreldrene mine ville betale for det Det var egentlig en gledelig nyhet at spillet blir gratis. På papiret er Vanguard et av de bedre MMOene jeg vet om. Liker at det er mange raser og klasser. Husker i grunnen veldig lite fra spillet. Er det noen her som spiller det og har spilt det en stund? Gleder meg uansett til å ta en ny tur ut i Telon! Utviklerne burde virkelig fremme spillet mer enn de har gjort tidligere. Det er ikke noe godt tegn når en finner et spill i butikkhylla som en aldri har hørt om før, og når spillet ikke selger bra, så burde en fremme spillet bedre. Kanskje alliere seg med Steam? Jeg vet ikke, men gleder meg som sagt til å prøve Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Husker jeg kjøpte Vanguard for lenge siden uten å spille mer enn de 30 første dagene. Husker ikke helt grunnen, men tror ikke foreldrene mine ville betale for det Det var egentlig en gledelig nyhet at spillet blir gratis. På papiret er Vanguard et av de bedre MMOene jeg vet om. Liker at det er mange raser og klasser. Husker i grunnen veldig lite fra spillet. Er det noen her som spiller det og har spilt det en stund? Gleder meg uansett til å ta en ny tur ut i Telon! Utviklerne burde virkelig fremme spillet mer enn de har gjort tidligere. Det er ikke noe godt tegn når en finner et spill i butikkhylla som en aldri har hørt om før, og når spillet ikke selger bra, så burde en fremme spillet bedre. Kanskje alliere seg med Steam? Jeg vet ikke, men gleder meg som sagt til å prøve Problemet er Sony. De stoppet videre utvikling av spillet og lot det stå stille inntil nylig. Var flere år uten noen form for oppdatering på nettsidene. Ikke en eneste patch note. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Det er nok korrekt. Har aldri hatt sansen for Sony innen spill. Menmen, nå laster jeg ned trialen. Var ikke store fila en måtte ha ned. Gleder meg! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg driver å tester ut dette spillet litt nå, lastet ned 14 dagers trial og så en video der de antydet at spillet blir "gratis" fra midten av august. Jeg prøver med en Dread Knight og synes spillet virker interessant så langt, uvant med diplomacy og så slet jeg litt for å komme i gang med crafting da questen var litt bugga. Løste det ved å ta abandon quest og hente den på nytt. Det jeg har funnet ut så langt på lvl 9 er at hvis jeg får flere enn 2 mobs på samme lvl som meg så er jeg så godt som død. 2 mobs kan gå greit, men ikke bestandig. mulig det har noe med gear og gjøre. Så langt har jeg ikke sett noe talenttre, mulig det kommer senere. Er det noen som kan fortelle litt om det? Lenke til kommentar
Everket Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Man kunne kjøpe Vanguard på steam for noen måneder siden. Regner med det kommer tilbake når det f2p blir lansert. Det kan bli bra saker. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Så glad eg kom over denne tråden. Spillet er jo rett og slett moro 1 Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Så glad eg kom over denne tråden. Spillet er jo rett og slett moro Helt enig :-) Utrolig god stemning i spillet, men sliter litt med at spillet krasjer av og til :-( Kun få uker til det blir F2P også nå. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Stor patch i dag, virker som f2p kommer en uke tidligere enn antatt? http://forums.station.sony.com/vg/posts/list.m?topic_id=57981 Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det var jo en imponerende liste. Ser ut til at jeg må dra igang dette igjen ASAP:. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå