Gå til innhold

Slik er Samsungs neste flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nødt til å være den tregeste nettleseren jeg noen gang har sett. Men, det er jo Symbian, kan ikke forvente stort annet.

 

Nå ble den vell og merke benyttet med mobilnettet uten 3G dekning ser det ut til, vil vell gått litt fortere med 3G eller WLAN regner jeg med?

 

Uansett kan du jo enkelt og greit bare legge inn Opera Mini eller Opera Mobile eller andre alternativer! :)

 

 

 

Jeg er usikker på om jeg skal anskaffe iPhone 3G eller Samsung Omnia HD?

Har null erfaring med Samsung mobiler, men har erfaring med Symbian OS fra min Nokia N95 rev1, og selv om det ikke føltes like oversiktlig, lettvint eller gjennomført som iPhone OS så syntes jeg det fungerte nokså greit, du har jo da også Flash og Java noe jeg savnet i iPhone OS da jeg ikke får kjørt applikasjoner som Vyke osv..

 

Jeg bruker mobiltelefonen min hovedsaklig til; Telefoni (SMS + Ringing + MMS), avspilling av musikk og lydbøker. Punktet lydbøker syntes jeg min Nokia N95 rev1 var horribelt dårlig på, musikkprogramvaren på Symbian OSet som var på Nokia N95 rev1 var så begrenset, uoversiktlig og dårlig at jeg fikk nesten fnatt, iPhone OS skinte virkelig når det kommer til multimedia programvaren! Men igjen så har iPhone OS visse begrensinger og føles tildels låst når du mangler ting som Java og Flash.

 

 

Samsung Omnia HD ser ut til å ha den mest attraktive og snasne maskinvaren, med 3.7 AMOLED skjerm, DNLe osv ser den ut til å slå selv iPhone 3G stort sett over hele fjøla når det kommer til maskinvare, men så er jo spørsmålet om Symbian OS utgaven som er på den kan på noen måte hamle opp med iPhone OS 3.0? Eller blir det nok et produkt som har potensiale i maskinvaren, men senkes av beskjeden programvare?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...