Naiits Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fy faen så digg at dere har slike konkurranser, har lett etter et billig sted å kjøpe det på, men fant ikke noe billigere enn 495 kr. Vet dere forresten at jeg elsker dere? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg tror at uttrekningen er tilfeldig, så smiskingen deres skaffer dere neppe noe vinning. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 fint å se at dere har konkurranser! Spillmagasinet har hatt flere og det er elsk! Synd jeg ikke får delta grunnet aldersgrensen, men unner de som får! Bra jobba gamer.no og håper dere fortsetter med dette og gjerne for alle aldere Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Make room, her kommer jeg. Håper virkelig jeg vinner dette! En herlig konkurranse uansett =) Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Oohh... Håper på å vinne. Er blakk fram til den 20 da får jeg feriepenger også kort stund senere får jeg lønn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 9 av 10? Jeg er fortsatt skeptisk. Men håper at jeg vinner, så blir jeg forhåpentligvis vist at jeg tar feil Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Leste dere at det er atten års aldersgrense på konkurransen? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Selvfølgelig, det er jo diskutert på første side. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Både Vaenas og Joananas er under atten og skriver i tråden at de har deltatt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, de burde skamme seg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Både Vaenas og Joananas er under atten og skriver i tråden at de har deltatt. Vil du at jeg skal gå og hente en underskrift fra min far? Men ja jeg har deltatt. Hvis jeg ikke vinner grunnet jeg er under 18 år så får det bli sånn, da får jeg bare vente til jeg får lønn for å dra til butikken og kjøpe det selv. Også er forresten det å være 17 i forhold til 18 års aldersgrenser en så big deal. Det er først i år jeg faktisk har fått lov til å spille 18 års grense spill. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er jo en første gang for allting. Kanskje dette er den gangen jeg skal vinne Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, de burde skamme seg.Du er jo tretten. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Han er fjorten. Og det var jeg også sist gang jeg sjekket, men jeg "missa" visst den aldersgrensen... :rolleyes: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, de burde skamme seg.Du er jo tretten. Nei?! Er jeg det? :o Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vennligst la vær å krangle om alder og slikt. Selv om konkurransen er ment for 18 år og eldre er det ingen måte å forhindre at yngre sender inn. Flere poster om dette blir fra nå av slettet. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror at uttrekningen er tilfeldig, så smiskingen deres skaffer dere neppe noe vinning. Tja... Er nå ikke helt sikker på det.. JEG skal ihvertfall vinne, så bare pass dere! Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Endringer i planene, så vi publiserte vår anmeldelse nå: http://www.gamer.no/article.php?articleId=20107 :-) Endret 10. juni 2009 av TCi Fikset linken Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Krysser fingrene, det er min tur til å vinne noe nå Utifra anmeldelsen så får jeg bare mer lyst på spillet enn fra trailere. Var litt redd for at spillet skulle blitt litt buggy ala spider man 3 elno, men jeg tok vist feil der^^ Endret 10. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå