TST Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vi gir bort fem spill og fem miniatyrmodeller. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det hadde vært god start på ferien å vinne dette. Lykke til, alle som deltar! Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Håper jeg virkelig vinner, er litt tom for penger for tiden, og jeg må muligens vente etter helgen for å kunne kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg elsker dere, bare så dere vert det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Første gang jeg har deltatt i en internett konkuranse Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Super tid å trekke vinnerne! Gleder meg til anmeldelsen publiseres Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vinnerne trekkes på formiddagen 12. juni Akkurat tidsnok til å se om jeg vinner før jeg drar for å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette var kult! Ser virkelig fram til dette spelet no Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hadde ingen planer om å kjøpe det. Men tar det gjerne imot om jeg vinner. Også kjekt med en action figur som en bonus. Endret 9. juni 2009 av TCi Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 "For å delta i trekningen må du være fylt 18 år" Hvorfor det? Er ikke merkingen en anbefalt alder, ikke en grense? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 "For å delta i trekningen må du være fylt 18 år"Hvorfor det? Er ikke merkingen en anbefalt alder, ikke en grense? Det er nok ikke bare det, det er nok en annen rettslig grunn, noe sånn at du ikke har lov til å binde mindreårige til avtaler eller noe lignende. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Definisjonen på "aldersgrense" er ifølge Wikipedia dette: Aldersgrense er en lov, regel eller anbefaling som forteller hvor mange år en person må være for å oppnå en rettighet eller få tilgang til noe. Jeg er overbevist om at når det gjelder spill så er det anbefalt, men om Gamer.no ikke ønsker å gi til dem som ikke er myndige så er det opp til dem. Endret 9. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lite sannsynlig at jeg vinner, men spillet skal jeg ha uansett Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Satser på at jeg vinner denne. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Pew pew. Kanskje jeg vinner denne gangen. Lenke til kommentar
Eonbarn_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sia tromsø ikke fikk OL, så satse æ på at dokker gir mæ denne her. tbh. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Gleder meg til anmeldelsen på fredag, tror det blir fint lesestoff. Om jeg skulle vinne spillet, så ville jo det vært en fin bonus. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Pew pew. Kanskje jeg vinner denne gangen.Eller jeg. Du kan få lov å prøve det, altså. n_n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå