mcgroven Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Mer å kose seg med i Burnout Paradise. Les mer Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hm. På tide å finne fram Paradise igjen, ja. \o/ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har Burnout Paradise fått et ordentlig menysystem nå? Jeg leste at man har fått mulighet til å restarte et løp hvis det går dårlig. Men må man fremdeles kjøre til gitte startpunkt for å kunne starte løpet i utgangspunktet? Fett spill, men mangelen på å kunne velge race fra en meny fikk meg til å gå lei 4-5 ganger iløpet av de 2 timene jeg brukte på spillet. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Såvidt jeg vet addet de muligheten til å restarte et løp med bikes-pakken. Gleder meg til dette kommer ut =) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har Burnout Paradise fått et ordentlig menysystem nå? Jeg leste at man har fått mulighet til å restarte et løp hvis det går dårlig. Men må man fremdeles kjøre til gitte startpunkt for å kunne starte løpet i utgangspunktet?Fett spill, men mangelen på å kunne velge race fra en meny fikk meg til å gå lei 4-5 ganger iløpet av de 2 timene jeg brukte på spillet. Ja, tror du må kjøre til det løpet du vil starte. Men hvis du ikke vinner i det kan du bare trykke på retry nå fra menyen, så begynner du på nytt i det løpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå