Gå til innhold

Trenger et MMORPG

Anbefalte innlegg

Etter stadige delay i over to år, så jeg endelig det hellige lyset for to uker siden og kjøpte meg Xbox 360. Min Xbox er nå min venn, og hvis dere kødder med min Xbox, så får dere høre fra meg. `.´

Anyways. Jeg tenkte det hadde vært chill å være litt sosial med Xboxen, og kanskje spille med kompiser eller kanskje dere tipsere? Mine kunnskaper går desverre enda under kategorien "The Grand Council of Noobs"

Jeg trenger et tips om noen MMORPG ala WoW eller Oblivion. Good luck!

Jeg har også et annet litt OT spørsmål. Er det mulig å lagre en kopi av spillet på harddisken? I så fall, hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan instalere spill til Hardisken men du trenger fortsatt å ha CDen i for å spille, største fordelen med det er mindre støy og raskere loading tider i noen spill(men ikke alle) .

for å gjøre det åpner du bare spillet i game library menyen og velger "install to Hard Drive"

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal kaste deg over mmorpg som første til boxen, men Phantasy Star er et greit sted å begynne. Finnes en demo du kan spille online for å teste.

Til vanlige RPG begynner det bli litt utvalg:

Oblivion (vel værdt en gjennomspilling på boxen igjen for achievements =), Fallout 3, Phantasy Star, Lost Odessey, Last Remnant, Blue Dragon, Eternal Sonata, Mass Effect, Fable 2, for å nevne noen - og en haug på vei.

Det sosiale aspektet ved boxen er stort sett multiplayer på de mest spilte, som Gears2, CoD etc. Eller å småprate litt med venner i party mens man spiller singleplayer rpgs =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...