Bromlexl Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Arroganse er jo nesten en del av sporten. Jeg synes Forza 2 og 3 er kongespill, har brukt veldig mange timer på begge, men det er en ting som gjør at jeg alltid slutter med de spillene. Det er når du kommer så langt. (dette gjelder spesielt 3ern). Du har spilt noen sesonger og et løp tar ikke lenger 5min å fullføre, men 20min. Det er da det begynner å bli litt i det lengste laget for min del. Ser jeg har 6 løp alla 20min før jeg kommer til neste "storløp". Det tar bort noe av progresjonsfølelsen. Det de derimot har fått rett til er Levelsystemet både på biler og personen. Det er gøy å vinne flere og flere biler. Derimot så får man ikke den samme grindfestfølelsen som GT serien er kjent for. Der man har utrolig lyst på en bil og kjører løp på løp for å spare opp penger til den. Det gjør at hver enkel bil blir mer verdt, siden man jobber mer for dem. Kan vel nesten si jeg har brukt mer timer på GT3 en alle andre bilspill sammenlagt. (det er nok ikke tilfellet, men det leder nok totalt hvertfall). Uansett når GT5 kommer ut, så står går jeg nok til butikken og kjøper det. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Foreløpig så beregner man seg fram til att GT5 vill koste $80.000.000og lage noe som sikrer spillet en andreplass på lista over høyeste produksjonskostnader. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvilken er på førsteplass? Mener å huske at Killzone 2 og Heavy Rain var ganske dyre. Er det bare meg, eller er det kun Sony eksklusiver som driver å viser fram de høye tallene for utviklingen? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvilken er på førsteplass? Mener å huske at Killzone 2 og Heavy Rain var ganske dyre. Er det bare meg, eller er det kun Sony eksklusiver som driver å viser fram de høye tallene for utviklingen? Tror GTA4 har førsteplassen med ca 100 mill dollar. Var ikke det multiplattform? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hele topp 10 lista ligger nå ute under Felles - Konsollkafeen siden jeg syntes det vill bli litt off-topic å snakke om det i tråden om GT 5 Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Det er vel på tide å vekke liv i denne tråden igjen? Releasedato har blitt annonsert: http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-release-date-november-2/ Collector's edition: http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-collectors-edition-pre-order-incentives-announced/ Offisiell side: http://www.gran-turismo.com/ Den norske versjonen er ikke alltid helt oppdatert. Anbefaler å følge med på den engelske. Der har de lagt ut masse informasjon om hva vi kan se frem til: http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d13413.html Masse informasjon finnes også her: http://www.gtplanet.net/ Her er det mye å glede seg til! Endret 20. juni 2010 av NikZer Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg så på litt bilder og klipp fra E3, og det ser unektelig veldig bra ut! Håper på utgivelse i november omsider, da.. Nå har vi jaggu venta lenge nok Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Den Collectors pakka av GT 5 så bare helt konge ut så får vi se hva releasedatoen her i Europe blir siden det er 2 november i statene men blir det for ille så er det jo bare å importere spillet siden det helt sikkert er regionfritt. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fikk veldig lyst på collectors Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 den collector's edition er bare must have håper den ikke koster så alt for mye i norge. kan gjerne se for meg et tilbud på elkjøp for sånn 500-600. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sjekket ut den nye traileren (evt. en av de nye om det har kommet flere). Spillet ser bra ut, så det blir nok kjøp for min del. Ble dog litt skuffet av kollisjonsmodell, det virket som om bilene var alt for stive så de spratt for mye når de traff en vegg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ja det blir vel kjøp for min del også. Om jeg har penger nok til CE gjenstår å se. Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har tenkt å gå til anskaffelse på ratt og pedaler til GT5. Er G27 fortsatt noe å statse på? Vet noen om Logitech kommer med ny(e) modell(er) til høsten/vinter? Jeg har sett på fanatec sine, men det er litt utenfor min prisklasse. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Cdon har kommet med en pris på 899 for collectors utgaven av spillet. Lurer på om det blir prisen eller om de bare har omtrent gjettet seg fram til en Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har tenkt å gå til anskaffelse på ratt og pedaler til GT5. Er G27 fortsatt noe å statse på? Vet noen om Logitech kommer med ny(e) modell(er) til høsten/vinter? Jeg har sett på fanatec sine, men det er litt utenfor min prisklasse. Jeg tviler litt på det, men ser ikke helt store forskjellen mellom G25 og G27. Du har jo endring i designet etc., men dette vil nok ikke gjøre spillingen noe særlig bedre, vil jeg tro Hvis du har penger til G27, så er jo det egentlig bare til å kjøpe det. Racingstol og sånt er jo også et must, mener jeg. Det kan bli dyrt, men når man blir stiv i ryggen uten noe form for støtte så er jo en racingstol eller playseat fint å ha. Jeg tror PD har jobbet mest med Logitech Driving Force GT og koster rundt 1000kr, så det er jo et ganske godt alternativ, men uten clutchpedalen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har tenkt å gå til anskaffelse på ratt og pedaler til GT5. Er G27 fortsatt noe å statse på? Vet noen om Logitech kommer med ny(e) modell(er) til høsten/vinter? Jeg har sett på fanatec sine, men det er litt utenfor min prisklasse. Jeg tviler litt på det, men ser ikke helt store forskjellen mellom G25 og G27. Du har jo endring i designet etc., men dette vil nok ikke gjøre spillingen noe særlig bedre, vil jeg tro Hvis du har penger til G27, så er jo det egentlig bare til å kjøpe det. Racingstol og sånt er jo også et must, mener jeg. Det kan bli dyrt, men når man blir stiv i ryggen uten noe form for støtte så er jo en racingstol eller playseat fint å ha. Jeg tror PD har jobbet mest med Logitech Driving Force GT og koster rundt 1000kr, så det er jo et ganske godt alternativ, men uten clutchpedalen. Vurderer å kjøpe G27 selv når GT5 kommer ut for å få mer ut av spillet, vet noen om GT5 støtter G27 sitt giringsystem? Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det gjør det delvis. Må litt magi til. Du må trykke på trekanten rett før et kappløp starter for at clutchen skal virke, men hvis du vil gire uten clutch så funker det 100% Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det gjør det delvis. Må litt magi til. Du må trykke på trekanten rett før et kappløp starter for at clutchen skal virke, men hvis du vil gire uten clutch så funker det 100% Ahh gode nyheter! Kjøpte meg nettopp g27 nettopp for å spille GT5. Det eneste som mangler er at Xbox får støtte for G27, men det ser ut til at det aldri skjer, Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Stenger tråden og oppfordrer til å bruke "Den offisielle Gran Turismo 5 tråden". Endret 11. juli 2010 av Sputnik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg