Whackedorange Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Se hva jeg fant på Internett ved å klikke her, hehe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Woho! Bare 18 dager igjen! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Se hva jeg fant på Internett ved å klikke her, hehe Den tar jeg med en enorm klype salt. For det første har de sagt at det kommer ut kort tid etter GT PSP. Ikke kjenner jeg til den siden der heller. Og av logiske årsaker, tror noen virkelig at Sony ikke vil pushe dette spillet mer med kun "18 dager" igjen til release? Jeg vil anta at vi vet releasedatoen minst en måned før den kommer ut og at den datoen får vi vite under TGS. Men du verden, vis dette stemmer roper jeg hurra! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Video om Gran turismo's head tracking funksjon kan funke... Hadde ikke fått med meg dette jeg :S http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5s-he...king-explained/ Lenke til kommentar
branngutten Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vet ikke om dette er blitt svart på før, men vi som har prologe kan vi laste ned gratis fullversjon da den kommer, eller må vi kjøpe den? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Må nok kjøpe den. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har hørt at GT5 kommer rundt juletiden, så 25.September høres ganske urealistisk ut for min del. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Tror nok det er ganske urealistisk og. Hadde vel hørt at det hadde "gone gold" nå hvis den skal komme 25. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det bekreftet noen Porscher i GT5? Mener jeg leste på en webside at Porsche hadde en eksklusiv avtale (med Turn 10?) og at det derfor ikke blir noen Porscher i Gran Turismo 5? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Stemmer nok. Men vi får RUF så vi klarer oss. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ikke skade og ikke Porsche? Det er litt skuff da. Ser at release er Q4 2009. Vi får håpe de ikke mener finansåret 2009, for det slutter 31. mars... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ikke skade hø, nå mister de mye respekt, selv hos unger som ikke har bil selv......... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Etterhvert vil du merke at folk tar deg mindre seriøst når du er nedlatende. Jeg har kjørt bil i 11 år og kjørt biler fra Porsche 911 til Lotus Elise på baner som Arctic Circle Raceway, men ingen diesel-BMWer på bane Nå er ikke GT5 noen hardcore simulator men det fortsatt tåpelig å kunne bruke de andre bilene som autovern i svingene. Også kjipt når Forza 3 kommer om en måned og har både Porsche og skade på samtlige biler. Endret 23. september 2009 av Alpha Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 RUF er så godt som Porsche for de som interesserer seg for den slags biler. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om akkurat det Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har absolutt ikke fulgt med før nå i det siste, og har lest på flere fora at skader ikke blir implemert på alel biler. Kan noen av dere som følger mer med enn meg på GT5 avkrefte eller bekrefte dette? Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Så vidt jeg har fått med meg så er det vel på alle biler, men hvor omfattende skade man kan gjøre på bilene er ikke helt klart enda? Mulig noen som vet mer enn meg på dette kan svare. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sjekk ut linken, epic grafikk. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sykt Vannvittig herlig showcase Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Etterhvert vil du merke at folk tar deg mindre seriøst når du er nedlatende. Jeg har kjørt bil i 11 år og kjørt biler fra Porsche 911 til Lotus Elise på baner som Arctic Circle Raceway, men ingen diesel-BMWer på bane Nå er ikke GT5 noen hardcore simulator men det fortsatt tåpelig å kunne bruke de andre bilene som autovern i svingene. Også kjipt når Forza 3 kommer om en måned og har både Porsche og skade på samtlige biler. det var det jeg tenkte på, så mulig du misforsto den lille kommentaren min. Jeg er veldig negativ til Gt5, så var det sagt. (pga manglende realisme og skademodell) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg