Bulletus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Så jo faenmeg kliss likt ut som WOW. Det er ille tragisk faktisk, at det går ann. Men ingen biler er like , vi får håpe at de SMÅ nyansene veier opp for å måtte starte et nytt liv og investere tonnevis av tid i et nytt univers. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ser ut som de har tatt det en del fra GW og WOW og satt det sammen..og diverse ting som er nytt..lvl 20systemet er jo fra gw så.. Lenke til kommentar
Kay-M Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Lurte på om spillet blir sånn at man må betale per måned eller noe? Ser ganske kult ut, men hvis jeg likevel må betale gametime så kan jeg like godt starte med WoW igjen. Lenke til kommentar
Grande_InnleggNO Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er lei av wow. alle de patchene og expation sette ødeleger wow syns jeg. Vis disse ikke kommer med sånne expation og sånt, så er det stor mulighet for at jeg blir game dette spillet Når er den nøyaktige daton til dette spillet kommer? det sto ikke der, ihvertfall så fikk ikke jeg med meg :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå