cavumo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Say no more, House kommer til spillverdenen . For de som ikke vet hvem han er, er House hovedrolleinnehaveren til den legendariske tv serien House M.D., populært kalt House. Det er ikke sluppet så mange detaljer om spillet, men de har sagt at det ikke kommer til å ha de orginale stemmene fra tv-serien. Nedtur . Allikavel, jeg gleder meg som bare det. Spillet vil bestå av fem saker, som vi må løse i tradisjonell House-stil . Dere vet hva det betyr! Spillet kommer til DS og PC før jul-. Spillet kommer også til Wii, men ikke før 2010. Stay tuned, med andre ord. Slenger med en liten kilde, fra Kotaku.com. EDIT: Endret litt. Endret 8. juni 2009 av nypis Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hm. Interessant. This holiday er forsåvidt tiden før jul. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Forventet noe iphone eksklusivt, så var glad når jeg hørte det kom til psp og ds. Er ikek så fryktelig interessert i dette da, tror ikke det blir noe særlig bra, men hadde jo vært kult hvis de fikk til en god historie. Lenke til kommentar
HaukM Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dette var skumle greier, og jeg som nettopp har sett på House!!!! ZOMG! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Å gud dette blir en fadese Er nesten glad skuespillerne har vett nok til å si nei. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er nettopp ferdig med season 4 av house så et spill kommer godt med Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Neineinei Kall meg pesimist, men dette kan bare ikke bli bra. Elsker serien men dette blir nok ikke kjøpt. Håper på en anmeldelse da Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er nettopp ferdig med season 4 av house så et spill kommer godt med Bare å hive seg i vei med so 5 også da Å dette kan jo ikke gå bra... Skuespillerne var smarte nokk til å si nei, yay them Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Et House spill? Spar meg. Serien er bra, men den kan umulig bli et bra spill. Lenke til kommentar
Soccerwizard Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hmmm...Eg er stor fan av serien og dette KAN jo bli bra, men eg har mine tvil! Det er ikke mange TV srier som har blitt gode spill....om noen! Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Stiller meg svært skeptisk til dette, vi trenger ikke titler som "The Big Bang Theory Video Game" og "Nyhetene - spillet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå