Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) The Apple Worldwide Developers Conference (WWDC) er en årlig konferanse som finner sted i San Francisco og som er drevet av Apple for dem å vise frem deres nye teknologi og software, både for andre utviklere og for publikum. I år er det forventet at vi får en visning av bla annet den nye versjonen av OSX (Snow Leopard), det nye OS'et til iPhone (3.0), muligens en ny iPhone-modell og kanskje en Mac-Tablet og oppdateringer til Apples serie av bærbare maskiner. Les mer om WWDC her på Apples egne sider. Det er dermed knyttet endel forventninger opp mott WWDC, og selv er jeg svært spent på hva de har å si ang iPhone og om de sier noe overhodet om MacBook serien sin. Det er flere nettsider som skal dekke WWDC live både i form av blogger, twitter og live-video så jeg kan vel være så galant at jeg gir noen linker til dere her slik at dere slipper å lete. Linker til nettsteder som dekker konferansen Mac1.no (Video) MacRumors (Twitter) MacRumors (Blogg?) Ars Technica (Twitter) Ars Technica (Video) TheAppleBlog (Blogg) Gizmondo (Blogg) Engadget (?????) Textviff.com (Video) iPhoneAlley.com (Video) Technologizer (Video) Linker til nyheter fra konferansen Apple lanserer Snow Leopard i september Apple introduserer den nye iPhone 3G S Apple oppgraderer MacBook-familien Endret 8. juni 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ser frem til dette, Apple er utrolig flinke til å presentere nye produkter, og hadde jeg delt det samme synet på deres produkter som de har selv ville jeg vært fra meg av glede. Håper på en ny iPhone! Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 håper på masse rart, men tviler på at det blir noe annet enn ny iPhone og MacOS X 10.6 Snow Leopard Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Magne, du som sikkert er en av dem her på forumet som følger mest med på Apple, hvor sannsynlig er det at de kommer med en spillkonsoll? Greit nok at iPhone og iPod Touch er spillenheter, men hva med en.. Apple TV med mulighet til å konkurrere med Xbox 360 og PS3? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 En spillekonsoll fra Apple tror jeg nok er svært mye å forlange Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Steve Jobs har vel sagt at han ikke har lyst til å lage spillkonsoller om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kommer en ny MacBook Pro 15" med revolusjonerende bygd inn batteri, med opp til 7 timers levetid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 MacBook heter nå MacBook Pro og prisen er redusert! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Utrolig mye oppdateringer og priskutting Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Damn, alle live feedene blower hardt... med mindre noen andre har funnet en bra. BTW: er forumet litt bugg nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Jepp, alle feedene suger hardt, og du er nok stuck med live-blogger om du ikke hører på disse gutta. Selv leser jeg både blogger og hører på dem Galt med forumet? Det var noe dritt for meg tidligere i dag, men en kjapp nettleser-restart fikset biffen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) SO tråden er bugg som fy... Men men EDIT: importan leif Endret 8. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Fant en stream som var ok: http://www.ustream.tv/ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 ok er en overdrivelse. den var ikke helt for****. Men den var bedre en de gutta som prata om alt annet en WWDC Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Apple står å forklarer hva MMS er. xD Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 nice peer 2 peer blir bra og spille backmon med hverandre mitt i norsk timen xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå