AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Nice! Her er ign.com sin preview av spillet. Gleder meg virkelig nå. Og ikke så forferdelig lenge igjen! Endret 11. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 nice, det jeg har lurt litt på hele tida er at de sier du kan hoppe inn i en kamerat sitt game over live hvis du vil, men hva hvis han spiller den samma characteren som deg? Hvis han for eksempel spiller som Roland, og det gjør du også...hva vil skje da? PS: var på gamestop og forhåndsbestilte i dag!^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Det har jeg lurt på også, særlig fordi det visstnok er viktig at alle spiller klassen sin "riktig". Men det spiller kanskje ingen rolle, siden alle klassene jo har egne skillbranches - en Roland er kanskje god på noe en annen Roland er dårlig på. Endret 11. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 godt poeng, men får meg fortsatt til og lure litt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Samme her. Og hvordan er det egentlig med friendly fire? Jeg mener å ha hørt at dette er skrudd av, men kan noen bekrefte eller avkrefte? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 jeg håper ikke friendly fire er på, eller at det eventuelt kan skrus av, og hvis det skrudd av at hvis du skyter kameraten din, så går ikke kulene bare igjennom men jeg mener og ha hørt at det er skrudd av jeg også, hadde vært fint om noen som vet det kunne sagt noe Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er mulig å hoppe inn i spillet til noen andre som har samme karakter som deg, så det skal dere ikke bekymre de gamle hodene deres på. Når det gjelder friendly fire er det slik at i melee mister man ikke liv om man blir slått av egne, dette burde derfor også gjelde skytevåpen. Jeg har ingen sikre kilder på dette, men synes det virker logisk. Da lurer jeg på... Finnes det våpen i melee? har sett på bilde av de fire at (heg er forferdelig på navn) han store har en metall stang med piggttråd og teipet/surret slike metall "knoker"? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Den er god. Er nok bare en skin. Har sett at en av de andre karakterene meleer med kolben på geværet, så det fins nok ingen meleevåpen. At man ikke tar skade av melee kan skyldes at det brukes til å starte en duell hvis den andre motspilleren slår tilbake. Og det finnes et våpen som skyter kuler som healer medspillere, og da blir det jo enda mer usikkert om ff er på eller av. En annen ting jeg lurer på er hva som skjer med de 2 andre i spillet mens 2 spillere har en duell. Fortsetter spillet som vanlig? Da kan det jo i tilfellet bli vanskelig siden spillet har lagt opp til at fire stykker faktisk spiller. Fler monstre osv. Endret 11. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 ganske sikker på at det er i hvertfall noe melee, har i hvertfall sett videor hvor mordecai bruker en kniv. PS: @lexiboij, er nok ikke så gammel Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Som sagt: Jeg tror hver karakter har sin egen form for meleevåpen. Han digre er for eksempel skapt for nærkamp, og har derfor de skruene teipet fast til knokene (ser fett ut btw ). Mordecai er jo en Sniper, og de bruker gjerne kniver i close combat. Han soldaten (er like skral på navn selv) er jo en soldat og trøsker til folk med kolben på våpenet sitt. Så tror de bare har en type melee som er bundet opp til karakteren. Endret 11. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 ja, er vel noe sånt ja. Soldaten heter Roland forresten Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 De kulene som healer, er vel en slags skill? Ser for meg blå kuler hver gang jeg tenker på dem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nei det var et våpen. I dette tilfellet var en en rifle, og personen som brukte det fikk et critical hit head shot på lagmedlemmet og ga han en hel del helse hehe. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) det er jeg usikker på, men jeg tror faktisk det er en type ammo, husker bare og ha hørt fra Randy Pitchford han hadde sett noen tatt headshot på lagkameraten sin med en "healing bullet". PS: EKKE LENGE IGJEN NÅ! Edit: AltF4 kom meg i forkjøpet haha Endret 11. september 2009 av xxTJxx Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Var ikke healing kulene noe soldier får fra tree sitt? I såfall er det nok ikke en type ammo, ville heller trodd det var en slags "våpentilstand". Det jeg mener er at du kan skifte mellom vanlige skudd og healing kuler, som i andre spill der du skifter mellom singel og ... (hva het det nå?) EDIT: Føler at det blir mye ALTF4 - Lexiboij -xxTJxx - head_hunter her Endret 11. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) burst Men tror ikke det er en skill men heller er et våpen. Jeg håper i hvert fall det er et våpen, for jeg syns det høres litt teit ut å skyte folk for å heale dem Men når det er sagt så har ikke jeg i hvert fall sett hvordan man helaer folk i Borderlands, så man kan jo spørre seg selv. Men om det er slik at man bytter ammunisjon så må jeg jo si at det høres litt rart ut. Da forsvinner noe av poenget med å ha ammunisjonstype som ett av grunnlagene for å avgjøre hva slags våpen man finner mener jeg. Er bare vi som har skjønt at dette blir bra Endret 11. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Synes Lillith (stolt) kunne fått healing, da hun har spesielle skills. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Det er vel snakk om hvilke klasser som passer best til hva, og Roland er vel den som er all arounder og dermed gjør seg best med healing. Lilith skal nok brukes mest som support bak fiendens linjer og er dermed uegnet som medic fordi hun ikke alltid befinner seg sammen med gruppa. Endret 11. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 tror det er en ammotype som AltF4 sier, tror Roland(soldier) har en annen måte og heale team mates på... Og ja, er tydeligvis bare vi som har skjønt dette er et bra spill litt trist at detta spillet ikke har fått så mye publisitet. Har tro på at dette blir enten årets "sleeper hit" eller at det kommer til og ta helt av når det har kommet ut Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg sier det er et våpen og håper ikke at det er en ammotype Tja, var da mange som var aktive i denne tråden før så vi er nok ikke de eneste. Og det gjenstår jo faktisk å se om det er noe bra, sjansen for slakt er jo absolutt til stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå