Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg vet plukker du opp penger utstyr etc. ved å gå over, dette bruker du til å kjøpe våpen. Jeg mener å ha lest at du låser opp nye våpen når du plukker opp våpen fra fiender og gjør quests. Jeg håper jeg tar feil fra den siden!

Jeg er 100% sikker på at du kan plukke opp våpen fra fiende men det jeg lurte på om det finnes en butikk av noe slag

Lenke til kommentar

Det finne sikkert butikker, men noen som har prvød spillet har stilt spørsmål ved at du må stoppe og plukke opp våpen og slikt fra bakken og ikke bare får de ved å gå over de som i andre spill.

Fra Wikipedia:

Deceased enemies will drop their equipment, which is then available for you to pick up. This method of obtaining dropped weapons has been criticized on 1up.com for being slightly unwieldy, as a player character needs to look at an item and press a button in order to pick it up, which during the advertised "frantic FPS combat" is probably unadvised.
Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nja, det er jo ingen ting som tilsier at bytte ikke vil skje automatisk når man plukker det opp bare fordi man må trykke en knapp. Og jeg ser ikke helt det lystige ved å måtte gå rundt når kampen er ferdig for å plukke opp de falne våpnene, og da vil jo den raskeste karakteren ha fordelen fordi han/hun kan sprinte rundt og lukke opp samtlige før de andre kommer så langt.

Ville heller ha hatt det slik at man plukker opp automatisk gitt!

Og jeg håper det er en mulighet for å bestemme om man vil beholde våpenet til man bytter det ut selv eller om man skifter så fort man plukker opp et nytt.

Lenke til kommentar

Sikker på det Head_Hunter? Jeg vet det er slik i det kommende Id-spillet Rage, men har ikke hørt noe om at det er slik i Borderlands. Then again, noe sier meg at det vil bli mange våpen å plukke opp så at de har en grense på det vil kanskje være litt rart.

Håper forsatt det går an å gi/motta våpen fra venner.

Lenke til kommentar

Det kan jo hende at jeg blander litt, vent så skal jeg se om jeg finner kilden.

To be continued

Edit: Det ser ut som jeg tar feil. Jeg fant en achivment som sier

Spoiler

Skjul
" - Fully Loaded (10 points): Rescue enough Claptraps to earn 42 inventory slots. "
Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Ok. Men ikke post fler achievements takk :p

http://www.giantbomb.com/claptrap-presents...nds-ep/17-1308/

Fant denne vidoen! Ikke sett den enda. Spent!

"We are making the monsters the same way as the weapons" Det høres jo unektelig helt rått ut.

Men vidoen var veldig meh. Regner med det var Christian Bale de ville mobbe men jeg begynner å bli litt lei tullevidioer nå.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...