Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo da, men hvis spillet er så drit kjedelig at jeg ikke finner mer enn 5 av dem så hjelper jo ikke det.

At de har flere millioner av våpen er bare et salgspunkt. samme som at forza har 400+ biler eller at du kan bestemme din egen histore (eks fallout 3). Jeg tror bordetrlands har langt mer å by på en 16mill våpen

Lenke til kommentar

Borderlands skaffes på release, men trur desverre ikke det er mange venner som skal ha det så hadde vært fint om noen som skal ha det til 360 ville lagt meg til? Jeg er ikke ved boxen nå så jeg legger et gamertag!

GT: zX TJ Xz

ingen "aldersgrense" for og legge meg til, bare du ikke er en drittsekk også skal du helst ha mic da :p

Lenke til kommentar
Hvem her er det som skal ha det til 360? Kommer til å føle trang til å spille det med andre ganske fort etter at de har kommet ut.

Bare legg meg til, GT: Erik n0n

NB! Det er en 0 (null) mellom N'ene ;)

Jeg skal ha det på dag en og sikkert spille det så mye jeg kan de nærmeste dagene. GT: SKATEKONGEN

Litt OT men er du og laland i samme "clan"

Jo da, jeg ser den, men det er nesten det eneste salgspunktet så langt. Og det er jo ikke nødvendigvis positivt.

De snakker jo mye om

4player co-op

drop in drop out uansett lvl,

"Open world" er kansje ikke noe de snakker så mye om men det er ikke mange førstepersons skytespill som har det.

RPS (Role playing shooter.)

Grafikken husker ikke helt hva det heter men det har jo en ganske uvanlig stil.

87 bazillions guns

Skulle gjerne likt å høre mer om noe annet en bare våpen.

Det er jo klart mange som mister lysten til å kjøpe Borderlands hvis de kun for høre om våpen, men ikke noe om hvordan for eksempel quest systemet er. (Har det blitt sagt noe om det?)

Jeg mener å ha hørt at selv om det har sterke røtter i rpg sjangeren så skal "NPC-ene" ha egne replikker istedenfor bare tekst, sammen med varierte oppdrag høres dette ut som en god mix.

Virker spennende det.

Nå kommer det snart ut, 46 dager igjen!

Det er jo en hel halv evighet.

Blir friendly fire med når man spiller co-op? Bryr meg katten i singleplayer, men jeg vil helst ikke treffe mine med spiller 20 ganger hver gang vi spiller! Ettersom man kan "slappe" venner mister man ikke liv, men gjør man det hvis man skyter hverandre?

Den ene klassen har jo en mulighet til å skyte helbredene kuler så du kan gi medspillerne liv ved å skyt dem.

Helt til slutt så har jeg et spørsmål : kan du kjøpe våpen? Hva slags penge enhet bruker spillet? Er jeg den eneste som håpet fallout skulle være litt mer fps og litt mindre rpg?

WALL OF TEXT!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...