AltF4 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Randy Pitchford snakker om DLC'et! Er også en del snutter fra selve spillet - jeg gleder meg til å hoppe tilbake ^_^ Endret 16. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fikk platinum i Borderlands for et par dager siden, spillet var verd 199kr lett Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fikk platinum i Borderlands for et par dager siden, spillet var verd 199kr lett Slik jeg har sett det er det en ganske lett platinum? Har ikke sett mye på trophiene, men det jeg har sett (skumlest) er slike trophies som du får fra å bare gå igjennom spillet og gjøre side-quests? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 IGN gir Claptrap's New Robot Revolution 8.5: http://xboxlive.ign.com/articles/112/1123884p1.html Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det noen planer om å gi ut en samleboks med alle DLC'ene? Noen som har hørt noen rykter? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvs jeg husker helt rett, så kommer det vel en GOTY-Edition med spillet og alle DLCene? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jepp, skal komme en GOTY-versjon som inneholder alle DLC-pakkene og et kart over Pandora. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det noen planer om å gi ut en samleboks med alle DLC'ene? Noen som har hørt noen rykter? GOTY kommer i midten av november. Etter hva jeg har forstått så er det like godt å vente, siden den siste DLCen er ikke er helt "komplett" uten patchen som skal komme en gang før GOTY. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Den siste patchen som gir alle level 69 har ingen ting med Revolution å gjøre, men spillet som helhet - fordi de ikke ønsket å hindre folk i å spille sammen på tvers av DLC-pakker. Men jeg skal innrømme at jeg syns det er litt merkelig at de ikke slapp oppdateringen sammen med DLC'et, så de som alt har dinget level 61 får fortsette fremfor å "jobbe uten lønn". Jeg bestemte meg for å vente med Revolution til GOTY-versjonen kommer til konsollene. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Den siste patchen som gir alle level 69 har ingen ting med Revolution å gjøre, men spillet som helhet - fordi de ikke ønsket å hindre folk i å spille sammen på tvers av DLC-pakker. Men jeg skal innrømme at jeg syns det er litt merkelig at de ikke slapp oppdateringen sammen med DLC'et, så de som alt har dinget level 61 får fortsette fremfor å "jobbe uten lønn". Jeg bestemte meg for å vente med Revolution til GOTY-versjonen kommer til konsollene. Jau, det er akkurat det. Uten nye levels, pluss at det er noen achievement bugs i DLCet, så er det like godt å vente. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 ooh! GOTY borderlands kommer med early access til Duke Nuke'em Forever beta =o http://www.giantbomb.com/news/buy-borderlands-goty-get-duke-nukem-forever-demo/2609/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Akk. Jeg kommer ikke til å kjøpe spillet og alle dets DLC´er om igjen bare for den beaten for å si det sånn. Hadde vært fint om de kunne sjekket opp hvem som har kjøpt alle DLC´ene gjennom LIVE/PSN og gitt den til oss også Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hm. Sleip måte å selge GoTY på Men jeg biter ikke på. Har allerede Borderlands + dlc1,2 og 3, og har ikke noe behov for å kjøpe det om igjen. Og selv om det er morsomt at DNF faktisk kommer ut før eller siden, er det ikke et spill jeg foreløpig har verdens største forventninger til. Jeg ble egentlig mest interessert nå fordi det kanskje ville være en dato på denne beta'en, men det var det selvfølgelig ikke. Endret 5. oktober 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fikk platinum i Borderlands for et par dager siden, spillet var verd 199kr lett Slik jeg har sett det er det en ganske lett platinum? Har ikke sett mye på trophiene, men det jeg har sett (skumlest) er slike trophies som du får fra å bare gå igjennom spillet og gjøre side-quests? Ja og finne noen secret trophies og gjøre oppdrag online, den er enkel ja men tidkrevende det er det ihvertfall Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hmm, vet noen når GOTY kommer i butikkene her? har bare funnet en webshop som har det lista. EDIT: tok en tur i byen, eneste butikken som visste at de ville få den inn var Gamestop, og de sa release på den 22. =/ Endret 13. oktober 2010 av Ares Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Genial reklame Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 De som kjøpte spillet via Steam får også tidlig tilgang til Duke Nukem Forever Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hadde bare all reklame hvert slik... Fantastisk film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå