Lexiboij Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det er nok ikke mulig, Misteltein. Kjøpte det til PC. Så må vel isåfall spille med noen annen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Jeg kan ikke fordra Underdome selv, har sagt det før men det har så usaklig vanskelige regler som gjør hele greia meningsløs langtekkelig og kjedelig. Og når premien er to ekstra ferdighetspoeng føler jeg rett og slett ikke at det er noen vits i å greie det heller. Å spille med noen annen og gjøre det på split-screen måten er jo selvfølgelig en mulighet, men da får man jo ikke poengene på hovedkarakteren og da er det jo litt verdiløst. Endret 6. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hadde jeg hatt det til xbox eller ps3 ville jeg ha gjort det med splitscreen utelukket for achievements/throphies om det er noe slikt, men det har jeg ikke. Jeg venter derfor med å gjenoppta spillet til en eller annen person kommer å hjelper meg med et lite kredittkort-kjøp. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg syns det er morsomt at de har integrert Steam-achievements for dette spillet! Da frister det litt mer å fyre det opp igjen. De aller fleste er også slik at de låses opp om du allerede har gjort det som kreves i spillet fra før achievementsene kom. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ja! Ny DLC kommer i septmember! Claptrap's New Robot Revolution, as its being called, drops you in the middle of an uneasy alliance with Hyperion Corporation against a "cunning" Ninja Assassin Claptrap and his Frankenstein followers. You'll be asked to complete up to 20 missions surrounding these events, and of course, be given a ton of loot for putting down the kung-fu master. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Så ganske kult ut, men er jo nesten ikke verd det. Klarer ikke å slå en ninja clap trap. ^_^ Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan er det å spille Borderlands i singleplayer? Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Heisann! Jeg har et spørsmål angående split-screen: Spiller for tiden hos en kamerat, og vi lurer på hvordan vi kan få diagonal split-screen. Endret seg visst til vertikal etter at han hadde vært en tur online. Meget irriterende! Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan er det å spille Borderlands i singleplayer? Jeg synes personlig at det er rimelig tamt. Det er gøy en stund, og så går du lei. Det er mye morsommere å spille med en du kjenner (og snakke via skype eller noe lignende). Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Heisann! Jeg har et spørsmål angående split-screen: Spiller for tiden hos en kamerat, og vi lurer på hvordan vi kan få diagonal split-screen. Endret seg visst til vertikal etter at han hadde vært en tur online. Meget irriterende! Dere har vel ikke sjekket i options? Hvilken konsoll er det snakk om forresten? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan er det å spille Borderlands i singleplayer? Jeg synes personlig at det er rimelig tamt. Det er gøy en stund, og så går du lei. Det er mye morsommere å spille med en du kjenner (og snakke via skype eller noe lignende). Har ingen venner som er interessert i slike spill, så da dropper jeg å kjøpe det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan er det å spille Borderlands i singleplayer? Jeg syns det er minst like bra, om ikke bedre, å spille alene. Spillet hevder hardnakket at du får bedre loot av å være fler. og dermed ha vanskeligere fiender, men det er så sjeldent det egentlig skjer at det ikke er noe du vil legge merke til. Du finner nemlig bra våpen alene også, og samtlige av mine orange og gull-våpen har jeg fått i singleplayer. Videre føler jeg at det er langt lettere å følge med på oppdrag og karakterene når jeg spiller alene, og kan i større grad kose meg med informasjonen jeg får - det er mye humor rundt om kring. Når du spiller med fler - og kanskje med noen som har fullført spillet noen ganger alt - vil du fort oppleve at det kan gå veldig fort i svingene for enkelte oppdrag er lett å gjøre "samtidig". Om du derimot ikke bryr deg om sånt så spiller jo dette ingen rolle, men som nevnt føler jeg det går utover opplevelsen å rushe igjennom. Min opplevelse er at jeg etter ca. 100 timer i spillet koser meg vel så bra alene som med andre, for nå er det "ingenting som er spennende lenger", for å si det på en litt flåsete og upresis måte. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Noen andre som plutselig ikke kommer inn på Online Game? Jeg skulle spille med en kompis, men ingen av oss kommer inn. Når jeg trykker på ''Online Game'' i menyen så blinker skjermen en gang også fryser den. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har bestilt dette for 208kr Tok det til PS3 pga jeg er en stor trophyfan. Skal se selv hvordan spillet er alene og så noe coop viss noen gamer det da Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Borderlands får gratis oppdatering! Hever levelcap til 69. Kommer i oktober, rundt tiden da Borderlands GOTY kommer ut. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hmm, en oppdatering som gir oss stakkarer som har kjøpt kun de første de 2 siste oppdateringene gratis ville ha vært flott. Dessverre har jeg falt av lasset og har ikke kjøpt Armory of General Knoxx enda. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da får du jammen se til å kjappe deg. 28 September kommer nemlig Claptrap's New Robot Revolution. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er bare glad for at det visstnok skal være fast travel i DLC4. Kjøpte DLC1, 2 og 3 billig for ikke lenge siden på Steam, og mangelen på fast travel i Zombie Island irriterte meg litt, men i General Knoxx som jeg holder på med nå, irriterer det meg noe jævlig. Skjønner ikke hva de tenkte på.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Akkurat den biten irriterer meg også, det er tross alt en del farting som skal til. Er faktisk ganske store flater som skal forseres, og når du da i tillegg er overkjørt av fiender blir det litt irriterende. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde det enda bare vært kjøring (kjedelig nok), men den ene veien blir du jo også tvunget ut av kjøretøyet og må kjempe deg gjennom lange strekninger med "Lance" styrker. Greit nok at man må gjennom dette en gang for å komme fram til en outpost, men hvorfor må man gjøre det hver gang man skal dit? Det tar ganske lang tid uansett hvilket level man er, og i stedet for å gjøre ting i ro og mak, ender man opp med å tvinge seg til å prøve å gjøre alle oppdragene der ute på en gang, så man slipper å ta denne lange veien gang på gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå