PaulKemp Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ser at Zombie Island er på tilbud nå på Xbox Live, satt ned til 400 MSP, altså 32,- Uansett, hvis jeg laster ned alle pakkene nå, Mad Moxxi og General Knoxx, vil jeg da stige over lvl 50 mens jeg spiller Moxxi og Zombie, selv om jeg ikke har påbegynt oppdragene på General Knoxx? Drepe og ta quests er bittert og deprimerende uten XP! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Neppe. Du får ikke XP av Mad Moxxi, du får bare skillpoints. Zombie Island vil hjelpe kraftig når du kommer over level 40, men du tipper nok ikke 50 før du kommer til Knoxx. Litt avhengig av hvordan du spiller spillet og slikt. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ser at Zombie Island er på tilbud nå på Xbox Live, satt ned til 400 MSP, altså 32,- Uansett, hvis jeg laster ned alle pakkene nå, Mad Moxxi og General Knoxx, vil jeg da stige over lvl 50 mens jeg spiller Moxxi og Zombie, selv om jeg ikke har påbegynt oppdragene på General Knoxx? Drepe og ta quests er bittert og deprimerende uten XP! Så lenge du har Knoxx installert så kan du stige over lvl 50, samme kor i spelet du er. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Litt dårlig forumlert av meg, men fant svaret tidligere i tråden. Jeg får alstå XP over nivå 50 for å fullføre playthough 2 HVIS jeg kjøper General Knoxx. Har masse igjen på andre gjennomspilling enda, og er lvl 47, så blir å kjøpe General Knoxx i det øyeblikket jeg kommer til lvl 50 for å si det sånn Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ah, slik å forstå! Jeg misforsto deg. Men ja, du vil nok ønske å skaffe deg Knoxx så fort du nærmer deg 50. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som kansje kan hjelpe en newbie ? Har hatt problem med lagg og korrupte saver. Men endelig virker det skikkelig, er i level 2 og spiller som Roland. Lenke til kommentar
Albena Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Bra spill men ikke imponerende Lenke til kommentar
AHoyd Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvordan kommer jeg meg inn på online egentlig? Når jeg trykker på logg inn så kommer det: "Du må være logget inn for å kunne spille online" eller noe lignende.. Spiller på PC. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Noen som kan hjelpe meg med "Bone Heads Theft"? Er en lvl 6 Roland/Soldier. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Akkurat hva trenger du hjelp til? Jeg vil uansett foreslå å bare løpe rundt, sloss for å gå opp noen nivåer og med litt hell kanskje finne et godt våpen eller to. Og bruk håndgranater, jeg bruker kun de som healer meg selv (husker ikke navnet i farta) men om du ikke har slike er det viktig å huske på at alt er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Klarte det på Online i går med 2 andre, Sniperen min hjalp ikke så mye Var en lvl 40 som tok de på 3 sekunder. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg leste for en stund siden at det skulle komme mer DLC, men det er noen måneder siden. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har fulgt så godt med i det siste, men det ble ikke annonsert noe i løper av E3 eller ellers i det siste? DLC fra Borderlands er noe av det morsomste og gøyeste jeg har spilt av DLC. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jo da, de har snakket om mer DLC men nei, ingenting er enda lansert. Gleder meg selv, selv om Borderlands traff mitt metningspunkt på slutten av General Knoxx. Er ikke helt ferdig enda, men mer DLC er alltid velkommen til et slikt spill. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Da var Borderlands kjøpt, akkurat gjort Bone Head oppdraget, jeg er en Soldier i level 19 Jonas, om du spiller på PC kan jeg hjelpe deg med Bone Head om du vil add bigheadlol ingame Endret 2. juli 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har selv en hunter på level 29 +- 2 leveler. Husker ikke helt akkurat. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har selv en hunter på level 29 +- 2 leveler. Husker ikke helt akkurat. Add meg på Steam eller ingame, trenger litt hjelp atm! Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Fantastisk spill - trist at det er "over" Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Irriterer meg fryktelig at jeg har retail-versjonen nå som spillet er så ufattelig billig på steam. Hvis jeg hadde kjøpt spillet + alle DLC's på steam nå hadde det kostet mindre enn om jeg kunn kjøper alle DLC'ene til retail.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kjøp det på steam da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Men jeg har ikke lyst til å ha to kopier av samme spill. Og i tillegg har jeg ikke lyst på Mad Moxxi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå