Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da kjøpte jeg spillet Btw, jeg sa at det kostet 127 - det er feil, men nesten. Det kostet 140. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spiller folk borderlands på PC, og er det fortsatt noen her inne en noob kan spille coop/4 stykk med? Jeg spiller det både titt og ofte, er virkelig forelsket. Gamespy-id'en min er HellBrendy Kan desverre ikke hoste spill selv. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Blir ikke noe mer Borderlands fra min side før jeg får ny PC + 24" skjerm. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vet noen hvor lang tid det tar for Play å sende et spill hit til Østlandet? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Om det kommer forbi tollen uten problemer så vil det ta ca. 4-8 dager. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da er jeg en av flere som slo til på Play.com sitt "Hot Pick". Flott å endelig få tak i spillet. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vet noen hvor lang tid det tar for Play å sende et spill hit til Østlandet? Det siste halvåret har det gått sakte. Tar ofte rundt 2 uker. Noen ganger bare en uke. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har spilt borderlands singleplayer å kommet et godt stykke før pcen streika. Spørsmålet er: Hvordan er det online? Er det mye mer morro da? Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det kommer helt an på hvem du spiller sammen med. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spilles med gode venner som alle vet hvordan man spiller, gjerne norsk eller utenlandsk, hvordan er det da? Enn når man finner noen randoms å spille sammen med? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vet noen hvor lang tid det tar for Play å sende et spill hit til Østlandet? Det siste halvåret har det gått sakte. Tar ofte rundt 2 uker. Noen ganger bare en uke. Samme erfaringen jeg har hatt det siste halvåret. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spilles med gode venner som alle vet hvordan man spiller, gjerne norsk eller utenlandsk, hvordan er det da? Enn når man finner noen randoms å spille sammen med? Jeg har hatt gode og dårlige opplevelser med begge deler, egentlig. Er lite griefing, selv om potensiale er stort. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Snurreleif, da kan vi jo spille litt sammen! To noobs er bedre enn en Edit: Hvis du har det på PC, that is. Endret 30. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hva vil dere foretrekke da, alene eller multiplayer? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Snurreleif, da kan vi jo spille litt sammen! To noobs er bedre enn en Edit: Hvis du har det på PC, that is. Beklager, jeg er èn av de som ikke har en god nok PC for slike spill Men takk for tilbudet! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva vil dere foretrekke da, alene eller multiplayer? Begynte å spille coop på splitscreen første gang, og spilte det lenge. Prøvde senere å starte på nytt alene, og det er så sinnsykt kjedelig. Så jeg foretrekker multiplayer. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvordan funker multiplayer-delen da? Lager man en gruppe med flere stykker som gjør akkurat som i singelplayer eller? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvordan funker multiplayer-delen da? Lager man en gruppe med flere stykker som gjør akkurat som i singelplayer eller? Ja egentlig, men alle kan gå hvor de vil innenfor det området man er i. Men selvfølgelig er det lurt å samarbeide da fiendene er vanskligere når man er fler. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Så man kan være i samme game uten å egentlig spille sammen? Enn combat, duels osv.? Er det noe team mot team eller? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Så man kan være i samme game uten å egentlig spille sammen? Enn combat, duels osv.? Er det noe team mot team eller? Det er mulig til en viss grad, men da blir det mye styr pga. checkpoints, vanskelige fiender. Alle har jo samme quester. Vet ikke noe om team mot team, men vanlige en mot en dueller funker det. Også er det noe arena greier i tillegg, men har ikke testet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå