Lexiboij Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fant nettopp en blast master class mod til berserker som har en verdi på ca. 18000. Jeg har i underkant av 19000 i lommene. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fant en siren classmod til en verdi av 80.000 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 God sake! AltF4 Jeg tenkte på deg med en gang jeg fant denne. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Slang inn en liten avstemning for å se hva folk synes så langt, og slik at de kan overbevise folk om å kjøpe, eventuelt ikke kjøpe spillet Info om poll'en: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dette er en offentlig stemning så vi ikke risikerer at noen douchbager bare stemmer lavt på pur f. All form for dette vil bli rapportert til en moderator Endret 1. november 2009 av Erik Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Stemte fem. Noen mangler, men for det meste flott til nå. Hadde jeg vært på gjennomspilling nr. 2 kunne det nok ha vært en annen karakter. Anbefaler alle som liker fps og rpg å kjøpe dette spillet. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Stemte fem jeg og. Det er ikke perfekt på noen måte, men ikke langt ifra. Å spille med et par kompiser gjør spillet bare enda bedre Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Supert at dere kommenterer også, gir folk et bedre bilde av spillet. Gleder meg til jeg får dette spillet, neste helg blir det vel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fant nettopp en blast master class mod til berserker som har en verdi på ca. 18000. Jeg har i underkant av 19000 i lommene. Har i over kant av 100000 jeg men ikke en dritt å bruke dem på, annet enn høyre regninger ved New-U stasjoner. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fullførte nettopp spille (med fullføre mener jeg level 50 & 1000/1000)t med 9999999 Dollar, og noen våpen som kanskje ikke burde vært med i spillet. Fant en very rare SMG som tok 1500 per skudd, samt at den hadde Lvl 4 på Fire og en rød text: No need for water around this baby. fienden mistet ca. 900x7 i sekundet + de vanlige 1500 per skudd så det ble ganske lett på slutten. Ga spillet en 4´er, ettersom det kunne vært vanskeligere, mer varierende mtp. oppdrag ol. og flere typer fiender... Men et artig spill med co-op. Så en 2´er er mer en nok velkommen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, må bare si at fiendene blir desto vanskeligere når du er 4 stk. Nesten litt kjedelig å spille singleplayer etter å ha spilt med 3 kompiser de to siste dagene Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fant nettopp en blast master class mod til berserker som har en verdi på ca. 18000. Jeg har i underkant av 19000 i lommene. Har i over kant av 100000 jeg men ikke en dritt å bruke dem på, annet enn høyre regninger ved New-U stasjoner. Kom kanskje ikke tydelig fram, men det jeg mente var at jeg fant den som loot. Med andre ord jeg fikk doblet formuen min. Har merket at folka i gearbox har lagt fram propaganda i form av en quest mot tobakk. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er vel ikke propaganda? Bare sunn fornuft. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Beklager, feil ord. En opplysning. Solgte alt jeg hadde med meg (ikke det jeg bruker) og fikk økt pengene med ca. 140% Det er en grunn til å selge hver gang du er nær en automat. EDIT: Åpnet en boks med våpen og Lillith sier: Look at all this stuff. En hvit pistol ligger der... Jeg tenker: Ikke mer? Endret 1. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er nesten redd for å gå rundt med for mye penger. Mister så jævlig med penger hvis jeg dør då. Har mister 10 000 doller et par ganger <_< Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ser ut som det er en bestemt % med penger man mister hver gang man dør. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg er nesten redd for å gå rundt med for mye penger. Mister så jævlig med penger hvis jeg dør då. Har mister 10 000 doller et par ganger <_< Det er ikke så mye, vent til slutten av spillet når du har bortimot 1 mill på kontoen. da mister du ca. 90 000-120 000 dollar hver gang du dør. Det er kjipt det! EDIT: jeg trur/tipper New-U station tar sånn ca. 5-10% av pengene Endret 1. november 2009 av ThaBuG Lenke til kommentar
Woof Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er nok 10%. Har virka sånn hele veien for meg, ihvertfall. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg opplevde nettopp en bug.. Jeg har en talent som gjør at jeg tar 160% mer liv i nærkamp når jeg er i phasewalk. Så viser det seg at jeg tar 600-700 liv utenfor? :rolleyes: Snakker vi dårlig programmering eller er Lillith sykt god i nærkamp? Sloss mot diverse crawlers vel og merke. EDIT: Tar ca. 70-80 liv etter phasewalk. Endret 1. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Terningkast 5. Det er ikke tidenes spill, men jeg stortrives med det allikevel. Lenke til kommentar
christerjor Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kjempespill sålangt, men føler det er litt "rotete" noen steder, og det irriterer meg grønt at du stort sett bytter automatisk til det nye våpenet du plukker opp. Noen måte å endre dette? Har ikke kommet så langt ut i spillet enda, men bare testet ut de forskjellige karakterene. Må si jeg liker Roland best foreløpig, og gleder meg til å komme lenger ut i historien. Bare å adde meg! Gamertag: ChrisChucklhead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå