Naiits Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Andre enn meg som opplever problemer med online spilling? Spilte en stund igår med en som hadde joinet meg. Da gikk det helt fint. Men jeg får ikke joinet noen. Og en annen jeg skulle spille med idag mistet hele tiden forbindelsen etter noen min. Har stresset med å prøve og åpne noen porter en stund nå, men ser ikke ut til å hjelpe.. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 1 fandens time til det blir unlocka på Steam, dette bør bli bra ! Har snus, kaffe og en dram ! For slå igjen tiden med litt Torchlight. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 wow, skal si det å spille berserker går fortere enn å være hunter Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ser at "aim assist" er på.Spiller dere med den på eller av ? (pc-utgaven) Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kan man kun oppgradere ammo kapasitet på våpna?er level 18 nå og det eneste jeg kan oppgradere er ammokapasitet.. Hvis du tenker på hvorvidt du kan oppgradere våpnene ytterligere så er ikke det mulig. Det bør dog ikke være nødvendig, ettersom de erstattes løpende Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) spiller på ps3. ble lvl 31 igår. nærmer meg slutten virker det som. har prøvd litt online med hunter. men folk er som ravner. rekker ikke se på ett våpen engang før noen har raska med seg rubbel og bit. nei. online sugde syns jeg. trur jeg må få en kompis til å digge dette spillet før jeg tenker på noe mer online spilling. For the love of god fiks looting systemet Men nå som jeg har spilt det såpass mye så må jeg si jeg gleder meg til zombie pakka kan bli et fin fint avbrekk Endret 30. oktober 2009 av looney79 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er vel grunnen til at spillet bør nytes med venner. For min del dekrypterer Steam spillet nå. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 hehe gleder meg til Zombie DLCen ^^ Blir mye bra der Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvordan selger jeg items?? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 På automatene du kjøper våpen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Den første menyen du får opp er for å kjøpe - se øverst til høyre så vil du finne piler du kan bla deg til selgemenyen og kjøpe tilbake-menyen. Level 11 soldier nå, og jeg må si jeg storkoser meg. Utrolig heftig lydbilde, herlig humor, godt gameplay og god grafikk sikrer nok Borderlands et langt liv på min PC. Endret 30. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Installerer nå, gud som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kan si så mye som at dette blir det første spillet jeg kjøper DLC til! Garantert! Level 20 brick atm som andre karakter nå og gleder meg til jeg får mer talents å distribuere! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Stats Level 26 Soldier Shock Trooper Sledge's Shotgun TedioreH7 SMG Elephant Rifle HYV20 Machine Gun Ich liebe meine guns <3 Endret 30. oktober 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 går.. så.. trekt... Håper satelitten til netcom holder seg oppe den neste halvtimen. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da var jeg lvl 35 og playthrough 1 er rundet Gleder meg til DLC Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Det går ikke raskt nok med installasjonen. Jeg er, per nå, 22 minutter unna 87 bazillioner våpen. Hørte på musikk og det var tilfeldigvis en live sang. Da det var ferdig installert jublet fansen. Endret 30. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 PC-utgaven er i butikkhyllene i dag, rite? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja, fikk det i posten i går. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen andre som syns dette er årets beste spill hittil og det kommer fra en halofanboy.Nå som det er sakt finnes det ikke spill uten feil og borderlands har også sine småfeil som f.eks: Du kan bare tracke 1 quest om gangen og noen flere kjøretøy hadde verdt kjekt. Begge disse tingene er noe som lett kan fikses med patch eller dlc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå